Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا در قاره کهن به تعویق افتاده کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم جدیدی درمورد زمان و مکان برگزاری بازی‌ها نگرفته است.

به گزارش ایسنا، مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا قرار بود از هفتم اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود اما AFC چند هفته پیش به دلیل شیوع بیماری کرونا و نگرانی از بابت افزایش ابتلا به آن برگزاری این رقابت‌ها را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که ترکمنستان نیز قوانین سختگیرانه‌ای در مورد مسائل بهداشتی داشت و این کشور نیز در این تصمیم گیری بی تاثیر نبوده است.

پس از این اتقاق خبر رسید که ترکمنستان حتی حاضر شده قید میزبانی بازی‌ها را هم بزند و در این زمینه سه کشور ایران، تایلند و کویت برای برگزاری این بازی‌ها درخواست میزبانی دادند.

در این میان از یک سو زمان برگزاری بازی‌ها به چالشی جدید برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تبدیل شده است چرا که اولا هنوز این بیماری ریشه کن نشده و ثانیا با نزدیک شدن به ماه رمضان و حضور چند تیم مسلمان در بازی‌ها امکان برگزاری مسابقات نیست و باید بلافاصله پس از پایان این ماه بازی‌ها برگزار شود تا با جام جهانی تداخل پیدا نکند. از سوی دیگر هر سه کشور ایران، تایلند و کویت که برای میزبانی بازی‌ها درخواست داده بودند با بیماری کرونا روبرو شدند و به عبارتی شانس خود را برای میزبانی بازی‌ها از دست دادند تا هم زمان برگزاری بازی‌ها و هم مکان آن نامعلوم بوده و کنفدراسیون فوتبال آسیا را دچار یک سردرگمی و سرگیجه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در مراسم استقبال از علی اکرمی که جمعی از مسئولان و ورزش دوستان حاضر بودند، مادر شهید الداغی از اهدائ قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های اسیا ابراز خوشحالی کرد و گفت: اصلا چینین انتظار نداشتم و با شنیدن این خبر از سوی آقای شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال بسیار خوشحال شدم چرا که ما خانواده‌ای ورزشی هستیم و حمیدرضا نیز بازیکن رشته هندبال بود و بنده در شب‌هایی که او و برادرش از مسابقات برمی گشتند بیدار منتظرشان بودم.

اکرمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان نیز گفت: قبل از قهرمانی قول داده بودیم که اگر قهرمان اسیا شویم قهرمانی خود را تقدیم خانواده شهید الداغی کنیم که چنین شد و بسیار خوشحالم از این کار توسط اعضائ تیم و سرمربی تیم آقای شمسایی که این اقدام را انجام داد.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری