Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@01:02:59 GMT

اگر این روزها حاج قاسم بود، چه می‌کرد؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۰۱۵

به گزارش فارس، یادداشت محمد حسین‌زاده، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) را در ادامه می‌خوانید:

کرونا؛ داعش و سربازان حاج قاسم

شاید بگویید این سه کلمه چه ربطی با هم دارند؟

کرونا و داعش هر دو جان انسان‌ها را می‌گیرند! داعش با خون‌ریزی‌های وحشیانه و کرونا آرام آرام با ویروس‌های کوچک نامرئی!

در سال‌های ابتدایی دهه ۹۰ که داعش شروع به پیشروی در عراق و سوریه می‌کرد و تصاویر جنایت‌هایش پخش می‌شد، ترس و دلهره از داعش و عملیات های انتحاری‌اش جهانی شده بود؛ اما مردم ایران در آرامشی بی‌نظیر بی‌خبر از آشفته بازار موصل و حلب و  بازار کنیزان و سرهای بریده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به زندگی روز‌مره‌شان مشغول بودند!

سربازان حاج قاسم، همان‌ها که ما به‌عنوان مدافعان حرم می‌شناختیم، شجاعانه در مقابل داعش سینه سپر کردند و داعش را از ۱۷ کیلومتری مرز ایران راندند تا زمین‌گیرش کردند!

پهلوانانی که شجاعانه جنگیدند، در سال‌های اول غریبانه تشییع شدند، مظلومانه زخم زبان‌های جریان غربگرا را تحمل کردند و عاشقانه در خون خودشان غلطیدند! 

در ایران غیر از روز ورود داعش به مجلس، دیگر روزی دلهره‌آور بر ایران و تهران به‌خاطر داعش سایه نیانداخت!

این روزها حالا ابر وحشت کرونا بر همه کشور  سایه انداخته است! ماسک و مواد ضد عفونی کننده در داروخانه‌ها کمیاب شده است و هر روز خبرها و شایعاتی دلهره‌آور پخش می‌شود و نگرانی را در خانواده‌‌های ایرانی بیشتر می‌کند.

اگر امروز هر ایرانی مثل یک سرباز حاج قاسم باشد؛ یعنی چون مدافعان حرم دیگر نباید چنین ترسی فراگیر شود!

نمی گویم همچون مدافعان حرم آسایش و آرامش خود را به‌خاطر یک ملت به خطر بیاندازیم، که اگر کسی چنین کرد، قدم در مسیر شهدا گذاشته است!

اگر الان حاج قاسم بود کاری می‌کرد که ترس از کرونا تبدیل شود به یک انسجام و اتحاد ملی، به یک همدلی ملی، به یک عملیات ملی!

هنر حاج قاسم و سربازانش تبدیل تهدید بود به فرصت!

آن‌ها که این روزها احتکار می‌کنند، آن‌ها که با شایعه‌سازی، ویروس ترس را اشاعه می‌دهند، داعش اند! و آن‌ها که امروز فرصت خدمت را و پخش رایحه آرامش را در بین مردم وظیفه می‌دانند؛ سربازان حاج قاسم‌اند!

کرونا تلنگری شد که در این روزهای بی حاج قاسم، قدر امنیتی که او و سربازانش آفریدند، بیشتر بدانیم!

منبع: الف

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان

گرچه گروه تروریستی داعش سودای ایجاد خلافت در عراق و سوریه را در سر می‌پروراند، اما در نهایت این گروه تروریستی اکنون تمامی حوزه‌های تسلط خود را از دست داده و هسته‌های مخفی آن به صورت گاه به گاه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی کور می‌کنند. داعش خراسان یکی از شاخه‌های این سازمان تروریستی است که حضور فعالی در افغانستان دارد و تا به حال در این کشور، ایران، و روسیه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی مرگبار کرده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر دادستانی آلمان امروز (چهارشنبه) از متهم شدن ۷ تبعه خارجی به همکاری با سازمان تروریستی داعش خراسان خبر داد.

براساس بیانیه منتشر شده در این زمینه، این افراد متهم هستند به دنبال انجام حمله تروریستی در آلمان به نیابت از داعش خراسان بوده اند. در میان ۷ مظنون دستگیر شده یک تبعه ترکمنستانی و ۶ تبعه تاجیکستانی حضور دارند. این افراد متهم هستند قصد انجام حمله تروریستی مهیب در آلمان و سایر کشور‌های اروپای غربی را داشته اند، اما هنوز در برنامه حمله خود را نهایی نکرده بودند. 

این تروریست‌ها در بهار ۲۰۲۲ پس از آغاز جنگ اوکراین وارد آلمان شده و یک هسته تروریستی دیگر در هلند ایجاد کرده بودند. با این حال، مقامات امنیتی آلمان آنها را در ژوئیه سال گذشته میلادی دستگیر کرد. 

دادستانی آلمان جزئیات بیشتر درباره این هسته تروریستی و زمان محاکمه آنها ارائه نکرد. 

پیش از این شاخه خراسان گروه تروریستی داعش طی حمله تروریستی به کنسرتی در روسیه ۱۳۷ تن را کشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!