Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رصد سایت‌های خرید بلیت به قیمت‌های نجومی قطار در مسیرهای پر تردد بر می‌خورید تا جایی که این قیمت‌ها به نیم میلیون تومان رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در حالی که تقاضای افراد برای تردد در مسیرهای مختلف در ساعات پایانی سال 98 افزایش یافته، این روزها سیستم حمل و نقل ریلی با قیمت بالا به ارائه خدمات می‌پردازد و تنها سرویس‌های لوکس را در اختیار مردم برای تردد قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود قیمت این قطارها در دو روز پایانی سال به نیم میلیون تومان در مسیر تهران مشهد رسیده و به نظر می‌رسد نرخ‌گذاری در ایام پایان سال چندان با نظارت انجام نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطار سفر نوروزی بلیت قطار نوروز99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجومی نوزدهم اردیبهشت (۸ مه)

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ تصاویر نجوم و فضا جدای از اهمیتی که در مطالعات و تحقیقات اخترشناسی دارد، امکان مشاهده و درک عجایب و شگفتی‌های دنیای بیرون از سیاره زمین را برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم می‌کند. امروزه به لطف پیشرفت علم و فناوری، تصاویر نجومی به شکل‌های بسیار زیبا و گهگاه هنری تهیه می‌شود که علاوه بر ارائه اطلاعات علمی، زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد.

***

تصویر روز ناسا

فضاپیمای جونو ناسا در 1 آوریل 2018 در طول دوازدهمین پرواز نزدیک مشتری، تصویری رنگی از مناطق متلاطم اطراف مشتری گرفت. این تصویر از تلفیق سه عکس مجزا تشکیل شده است. زمانی که این عکس‌ها گرفته شد، جونو بین 15379 مایل (24749 کیلومتر) تا 30633 مایل (49299 کیلومتر) از بالای ابرهای مشتری فاصله داشت.

تصویر روز skyandtelescope

این عکس توسط لوئیجی مورونه (Luigi Morrone) در آگرولا (Agerola) واقع در ایتالیا به تاریخ 13 آوریل 2024 با تجهیزات تلسکوپ، پایه، دوربین و فیلتر ثبت شد. شرایط آب و هوایی متوسط ​​با شفافیت خوب بود.

تصویر روز astronomy

جان تالبوت (Jon Talbot) اهل اوشن اسپرینگز، می‌سی سی پی است. او تصویر زیر را از سحابی دلفین که به نام شارپلس 2-308 نیز شناخته می‌شود ثبت کرد. این سحابی حاوی حبابی از هیدروژن یونیزه است که توسط باد در اطراف ستاره عظیم EZ Canis Majoris شکل گرفته است. تصویر سحابی با استفاده از فیلترهای HOO پس از نزدیک به 25 ساعت شاتر باز ثبت شده است.

تصویر روز earthsky

در تصویر یک شهاب سنگ بزرگ، احتمالاً از پس مانده‌های اتا آکواریدز، در مسیری طولانی و عریض در آسمان می‌سوزد. عکاس در حالی که به دنبال شفق شمالی می‌گشت، ابرهای چرخشی را دید که روشن تر و گسترده تر از معمول بودند و خود به یک دنباله دار دو دم شبیه بودند. عکاس نتوانست خیره کننده ترین لحظات آتشین این شهاب را ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر نجومی نوزدهم اردیبهشت (۸ مه)
  • هوش مصنوعی ناشناخته‌های کیهان را کشف می‌کند
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز