Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، دادگاه، وینستاین ۶۷ ساله را در اتهام آزار جنسی «میمی هالی» دستیار سابق تهیه‌کننده در سال ۲۰۰۶ و تجاوز جنسی به «جسیکا مان» از بازیگران هالیوودی در سال ۲۰۱۳ گناهکار شناخت.
وی در فقره اول با محکومیت ۲۵ سال زندان و در فقره دوم با حداکثر ۴ سال زندان مواجه است. این تهیه‌کننده هالیوودی با اتهامات دیگری نیز روبرو بود اما از آنها تبرئه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است یازدهم ماه مارس (۲۱ اسفند) جلسه‌ای برای اعلام احکام وی برگزار شود. وکیل وینستاین گفت که به احکام اعتراض خواهد کرد.
وینستاین با واکر در جلسه دادگاه حاضر شد و پس از آن به دلیل آنچه که «درد در ناحیه قفسه سینه» اعلام شد به بخش درمانی زندان «ریکرز آیلند» نیویورک فرستاده شد.
بیش از ۸۰ زن که برخی از آنها بازیگران مشهور هالیوودی از جمله آنجلینا جولی هستند، وینستاین را به سوءرفتار جنسی در سال‌های گذشته متهم کرده بودند.
او در ایالت کالیفرنیا نیز با اتهامات دیگری مواجه است. اما این تهیه‌کننده هالیوودی اتهامات را رد کرده است.

برچسب‌ها هالیوود نیویورک آنجلینا جولی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود نیویورک آنجلینا جولی هالیوود نیویورک آنجلینا جولی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از مخالفت دادگاه رژیم صهیونیستی با درخواست تسهیل شرایط «مروان البرغوثی» از رهبران جنبش فتح در زندان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری‌زبان «یسرائیل هیوم» در این باره نوشت: دادگاه اسرائیل درخواست مروان البرغوثی، اسیر فلسطینی را برای تسهیل شرایطش در زندان را قاطعانه رد کرد.

البرغوثی در سال ۲۰۰۲ و به اتهام تشکیل گردان‌های شهدای الاقصی بازداشت شد و طی این مدت توسط دادگاه رژیم صهیونیستی به پنج بار حبس ابد محکوم شده است.

علی‌رغم بازداشت و محکومیت البرغوثی، وی از پشت دیوارهای زندان در صحنه فلسطین حضور پررنگی داشته است و فرمول توافق سال ۲۰۰۳ گروه‌های فلسطینی برای توقف سه‌ ماهه عملیات نظامی در ازای توقف اشغالگری، ترورها و حملات رژیم صهیونیستی را تهیه کرد و این نقطه آغاز حضور وی در صحنه فلسطین از پشت میله‌های زندان بود.

البرغوثی همچنین در سال ۲۰۲۱ با وجود زندانی بودن تصمیم گرفت در انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین شرکت کند، اما این انتخابات به دلیل اختلافات برگزار نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی