Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:47:54 GMT

شرایط حضور بانوان در بوکس مهیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۸۰۸

شرایط حضور بانوان در بوکس مهیا می‌شود

حمیدرضا قبایی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور حضور بانوان در بوکس، قرار بود کارگاه آشنایی با بوکس بانوان با حضور دست کم ۵۰ نفر در روز ۱۴ اسفند برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا زمان آن تغییر کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان امیدواریم این کارگاه، شروعی شود تا در گامهای بعدی قدمهای بیشتری برای حضور بانوان در بوکس برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: بانوان در رشته های مختلف رزمی فعالیت دارند و حضور حرفه ای آنها در رشته بوکس هم در فدراسیون با جدیت پیگیری می‌شود و تا به نتیجه نرسیم دست برنخواهیم داشت.

قبایی زاده افزود:  هم اینک دست‌کم ۴۰ هزار بوکسور سازمان یافته در کشور فعالیت می‌کنند.

دیروز  مجمع انتخاب رییس هیات بوکس خرسان رضوی با حضور اعضای مجمع و دبیر فدراسیون بوکس و با نامزدی امیر حسین اخوان، مصطفی فیض آبادی، عماد محمد زاده و حمید نوروزی برگزار شد که نوروزی در مجمع حضور نیافت و در پایان رای گیری اخوان با کسب ۹ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بوکس خراسان رضوی انتخاب شد و فیض آبادی هم هفت رای کسب کرد.

دو هزار و ۴۹۳ بوکسور سازمان یافته در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اسلامی ایران بوکس خراسان رضوی وزارت ورزش و جوانان ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود