Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:35:15 GMT

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در اینچه برون

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۰۷۲

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در اینچه برون

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ محمدرضا سراوانی صبح سه شنبه در خصوص دستگیری شکارچیان اظهارکرد: مأموران گروهان مرزی اینچه برون در پی خبر واصله مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در اطراف تالاب بین المللی آلاگل، ضمن هماهنگی با عوامل محیط زیست و مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مشاهدات نشان داد، ۲۵ شکارچی غیرمجاز به همراه ۲۵ قبضه اسلحه شکاری مشغول به شکار بوده که مأموران آن‌ها را دستگیر و سلاح آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گفت: سلاح‌های شکاری کشف شده همگی دارای مجوز حمل بوده، ولی به علت ممنوعیت فصل شکار، همه شکارچیان به مقر مرزبانی (پاسگاه) هدایت و پس از تشکیل و تکمیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.   منبع : مهر انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکارچیان غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت‌حیدریه گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل دادرسی تحویل مقامات قضایی شدند.

علی محمدی افزود: با استناد قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور، منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه اضافه کرد: بر این اساس متخلفان از مفاد این قانون به ضبط و مصادره دستگاه مذکور محکوم می‌شوند.

محمدی افزود: چنانچه دستگاه فوق در حفاری غیرمجاز به قصد کشف‌اموال فرهنگی - تاریخی مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر مجازات فوق، مرتکب به یک سال تا سه سال حبس مجازات مقرر در ماده (۵۶۲) قانون‌مجازات اسلامی - مصوب ۱۳۷۵٫۳٫۲ محکوم می‌شود.

شهرستان تربت حیدریه ۳۵۰ اثر تاریخی و گردشگری شناسایی شده دارد که تعداد ۶۲ اثر شامل بنا، محوطه و میراث ناملموس ثبت شده در فهرست میراث ملی است.

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی