Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران، شهرداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای مقابله با بحران احتمالی تاکید کرد و گفت: راهکاری لازم برای نحوه مقابله با مسیر سیلاب‌های احتمالی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارندگی، سیل و شیوع ویروس کرونا حوادثی است که در تمام دنیا اتفاق افتاده و مختص ایران نیست، اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه بر روی ذهن مردم کار می‌کنندو این باعث ایجاد ناراحتی و نگرانی مردم می‌شود.

استاندار زنجان، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پیشگیری از حوادث و به خصوص بیماری کرونا آموزش و مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

حقیقی ابراز کرد: دبیرخانه ستاد مدیریت بحران استان ظرف ۲۴ ساعت آینده، لیست کامل تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز از بخش دولتی و بخش خصوصی برای مقابله با بحران احتمالی پیش رو را مشخص کندتا در مواقع ضروری استفاده شود.

وی افزود: برای کاهش خسارت در بحران‌ها علاوه بر مدیران، مردم هم باید مواردی را رعایت کرده و با دستگاه‌های اجرایی همکاری بکنند.

حقیقی تصریح کرد: واحدهای مسکونی و مکان‌هایی که به صورت غیرقانونی در مسیر رودخانه و سیلاب قرار داشت و مقرر بود تخلیه شوند نیز شناسایی شده و اخطار لازم داده شود و اگر تخلیه نکردند باید پاسخگو باشند.

استاندار زنجان، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در اسرع وقت، دامداری‌های سنتی و خشتی در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها را شناسایی و نسبت به تخلیه آن‌ها اقدام لازم را مد نظر قرار دهد.

حقیقی بر آموزش‌های عملیاتی و کاربردی تأکید کرد و افزود: توجه به این امر مهم باعث ارتقای ارائه خدمات به حادثه دیدگان می‌شود.

وی یاد آورشد: خدمات امدادگران در مواقع بحرانی و حوادث به حادثه دیدگان بسیار مطلوب است و باید برای آموزش‌های عملیاتی و کاربردی برنامه‌ریزی شود.

استاندار زنجان به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کردو افزود: انتخابات نیز در تمام کشورها برگزار می‌شود و مشارکت در کشورهای مدعی دموکراسی ۲۰ درصد است در حالی که این میزان در ایران ۵۰ درصد بوده است و لی دشمن این حضور بسیار کمرنگ نشان می‌دهد.

حقیقی با بیان اینکه رسانه‌ها در مواقع ضروری رسالت بسیار مهمی دارند، گفت: رسانه‌ها باید اطلاع رسانی را به مردم بدهند تا رسانه‌ها بیگانه بر ذهن مردم خطور نکنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا دستگاه های اجرایی دموکراسی سیل مجلس شورای اسلامی ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.   معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.   وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.   خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.   به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.   معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد