Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:15:22 GMT

توزیع شکر دولتی در بروجرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۵۷۷

توزیع شکر دولتی در بروجرد آغاز شد

حمید آزادبخت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عرضه شکر تنظیم بازاری در سطح خرده فروشی های شهر و روستا در این شهرستان از امروز آغاز شده است.

وی اظهار داشت: حواله تامین شکر برای افراد هر حرفه اعم از مصرف کنندگان، فروشگاه‌های بزرگ، اتحادیه قنادان، شرکت های تولیدی وابسته به شیرینی و شکلات صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: توزیع شکر تا پایان اسفندماه ادامه دارد و در هفته آینده روزانه  ۱۰ تن شکر برای مصرف شهروندان تامین و توزیع می شود.

رییس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: این اداره آمادگی ارایه شکر برای همه مصارف صنف، صنعت و مصرف خانوار را دارد و متقاضیان با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت در صورت داشتن شرایط لازم حواله شکر برای آنها صادر خواهد شد.

آزادبخت ادامه داد: در واحدهای خرده فروشی برای مصرف کنندگان هر بسته بندی یک هزار گرمی چهار هزارو ۵۰۰ تومان عرضه می شود و برخی افراد به دلیل خرید شکر با قیمت های بالا خریداری کرده اند که برای سود بیشتر یا جلوگیری از ضرر خود نمی خواهند که قیمت شکر کاهش پیدا کند که به این امر چسبندگی قیمت ها می گویند.

وی افزود: مردم شکر مورد نیاز خود را از خرده فروشی ها و فروشگاه ها تامین و در صورت مشاهده گران فروشی با شماره ۱۲۴ سامانه شکایات اداره  صمت شهرستان بروجرد مراتب را گزارش دهند.

وی گفت: با توجه به همکاری سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تحت پوشش شکر های تنظیم بازاری در روستا هایی که اتحادیه در آنجا نمایندگی دارد نیر توزیع خواهد شد تا شکر مورد نیاز مردم روستا از کانال اتحادیه تامین شود.

برچسب‌ها بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان شکر بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند