Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه‌ای خطاب به شهردار این شهرستان از او برای حضور در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به منظور شفاف‌سازی شایعات انتخاباتی دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه‌ای خطاب به موسی شاعری، شهردار کلانشهر اهواز نوشت: شایعاتی مبنی بر سوء استفاده از امکانات شهرداری کلانشهر اهواز، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به حمایت از فرد و جریانی خاص شنیده شده است، برای شفاف سازی این شایعات در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی حضور پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:
با احترام به استحضار می‌رساند، شایعاتی مبنی بر سوء استفاده از امکانات شهرداری کلانشهر اهواز، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به حمایت از فرد و جریانی خاص شنیده شده است و همانطور که اطلاع دارید طبق ماده ۵۹ انتخابات مجلس شورای اسلامی این کار تخلف محسوب می‌شود.   لذا از جنابعالی که مسئولیت این سازمان را بر عهده دارید، درخواست می‌شود جهت شفاف سازی هر چه بیشتر برای مردم عزیز این شهرستان، پاسخگو به شایعات مطرح شده باشید.
در همین راستا از شما دعوت می‌شود تا در جلسه‌ای با حضور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز شرکت نمایید.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اهواز بسیج دانشجویی خوزستان شهرداری اهواز مجلس شورای اسلامی انتخابات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شورای تبیین مواضع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر