Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهان باید هزینه اقدام غیرقانونی خودش را بدهد و در این مسئله شکی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود کلهر در ارتباط با حواشی پیرامون برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس که موجب لغو این دیدار شد، اظهار داشت:

باشگاه سپاهان حرفه‌ای است و امیر قلعه‌نویی هم قدرت مدیریت خوبی دارد، اما به نظرم سپاهان اسیر شرایط ناخواسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود وضعیت متشنج در اصفهان، باز هم خدا رو شکر که فردی آسیب ندید و اتفاقات بدتری نیفتاد.

وی در ادامه در خصوص عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در زمین برای دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد:

هیچ‌کدام از حواشی به وجود آمده ربطی به پرسپولیس ندارد. پرسپولیس در زمین حاضر شد، اما سپاهان به زمین نیامد. در بخشی از اتفاقات باشگاه سپاهان مقصر است و در بخشی دیگر هم سازمان لیگ. به هرحال سپاهان باید هزینه اقدام غیرقانونی خودش را بدهد و در این مسئله شکی نیست.

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون اعتراض گسترده هوادارن سپاهان به برگزاری بازی بدون تماشاگر، افزود:

به هر حال اینکه بعد از بلیت‌فروشی در شب بازی اعلام کنند که بازی بدون تماشاگر است، تصمیم درستی نبود. واقعیت این است وضعیت مدیریت در فوتبال ما اصلا خوب نیست.

محمود کلهر در پایان در مورد اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند این بازی باید ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام شود، خاطرنشان کرد:

با وجود همه مشکلاتی که در اصفهان به وجود آمد، پرسپولیس کاملا قانونی در زمین حاضر شد و این تیم مقابل بوده که نیامد، امیدوارم تصمیمی گرفته نشود که پرسپولیسی که قانونی رفتار کرده، متضرر شود. اینکه هر تیمی دلش بخواهد در زمین حضور پیدا نکند، بدعت خطرناکی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس سپاهان لیگ برتر محمود کلهر محمود کلهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم