Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال عربستان درباره به تعویق افتادن هفته سوم لیگ قهرمانان آُسیا واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت عربی کوره، با توجه به شیوع کرونا در ایران این احتمال زیاد است که هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد.

در هفته سوم دو نماینده ایران یعنی پرسپولیس و سپاهان باید به ترتیب برابر التعاون و النصر عربستان به میدان بروند و هیچ کشور عربی حاضر نیست که میزبانی این بازی را به خاطر شیوع کرونا در ایران برعهده گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم قاسم، دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان در این باره گفت: با توجه به شناسایی مبتلایان به کرونا در ایران شرایط سخت شده است. تا الان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را درباره تعویق هفته سوم نگرفته است. هر دو باشگاه النصر و التعاون درخواست رسمی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تعویق دیدار خود با نماینده‌های ایران داده‌اند و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم. قرار است که AFC امروز تصمیم نهایی را اعلام کند.

او ادامه داد: یا این که بازی‌ها در نیمه ماه می برگزار خواهند شد و یا این که کشورهای دیگری به عنوان میزبان انتخاب می‌شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 412185

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2020 لیگ قهرمانان آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال