Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت از اقدامات این واحد دانشگاهی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

آذر اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری‌ آنا در مینودشت با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت درباره ویروس کرونا اظهار کرد: «جلسه آمادگی مقابله با ویروس کرونا با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری از شیوع این ویروس با حضور کارکنان برگزار و ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده میان آنان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت عنوان کرد: «برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اهتمام به سلامت استادان، کارکنان و دانشجویان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، کلاس‌های درسی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.»

ا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت اضافه کرد: «فقط کارکنان ادارای که پاسخگوی مراجعات عمومی هستند با هماهنگی‌های انجام شده به‌صورت شیفتی در این واحد دانشگاهی حضور می‌یابند.»

اسکندری با بیان اینکه وجود مواد شوینده، گندزدا، امکانات و تجهیزات نظافت به مقدار لازم تهیه شده است، خاطرنشان کرد: «نظافت و گندزدایی دستگیره درها، نرده پله‌ها و سرویس‌های بهداشتی، کف اتاق‌ها و راهروها به‌صورت مستمر و روزانه انجام می‌شود و صابون و مایع دستشویی در محل‌های سرویس بهداشتی تأمین شده است.»

وی تصریح کرد: «آموزش‌های لازم درباره انتقال ویروس کرونا و چگونگی مقابله با آن هم مرتب از طریق کانال خبری دانشگاه به مخاطبان اطلاع‌رسانی می‌شود.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت آذر اسکندری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی