Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-«یان کوبیچ» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان با انتشار یک پست توئیتری در خصوص لبنان بحث و جدل های فراوانی را ایجاد کرد.

به گزارش النشره کوبیچ نوشت: پارلمان لبنان باید قوانین مربوط به مبارزه با فساد را با شفافیت کامل بررسی کنند نه پشت درهای بسته.

وی افزود: قوانینی که در پارلمان لبنان بررسی می شود باید در برابر مردم این کشور بررسی شود تا بتوانند در خصوص آنها نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از گروه های سیاسی در لبنان این سخنان نماینده سازمان ملل درباره پارلمان این کشور را مداخله جویانه توصیف کرده اند.

کوبیچ هم چنین در خصوص اوضاع آزادی بیان در لبنان اظهار نظر کرده است.

در همین حال دبیر خانه پارلمان لبنان نیز به اظهار نظر اخیر یان کوبیچ هماهنگ کننده ویژه دبیر کل سازمان ملل در لبنان واکنش نشان داد.

این دبیر خانه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که لبنان نیازی ندارد که دیگران در خصوص نحوه قانون گذاری به این کشور آموزش دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هیچ روزی در پارلمان لبنان، پشت درهای بسته قانون گذاری نکرده ایم.

پیش از این، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان با انتشار یک پست توئیتری در خصوص لبنان بحث و جدل‌های فراوانی را ایجاد کرده بود.

کوبیچ نوشت: پارلمان لبنان باید قوانین مربوط به مبارزه با فساد را با شفافیت کامل بررسی کنند نه پشت درهای بسته.

وی افزود: قوانینی که در پارلمان لبنان بررسی می‌شود باید در برابر مردم این کشور بررسی شود تا بتوانند در خصوص آنها نظر بدهند.

بسیاری از گروه‌های سیاسی در لبنان این سخنان نماینده سازمان ملل درباره پارلمان این کشور را مداخله جویانه توصیف کرده اند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پارلمان لبنان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: این کشور مخالف محکومیت های یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی است.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: روسیه قاطعانه محدودیت های اعمال شده یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی را محکوم می کند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که این کشور از تلاش برای استفاده از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل برای مداخله در امور داخلی کشورهای آفریقایی جلوگیری می کند.

نبنزیا افزود که روسیه به کمک در جهت تقویت پتانسیل کشورهای آفریقایی از جمله در شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ادامه می دهد.

دیپلمات ارشد روسیه تاکید کرد که روسیه با تحمیل هر گونه دستور العمل سازمان های سیاسی از خارج مخالف است و از کاهش فشار تحریم ها بر کشورهای مستقل آفریقایی حمایت می کند.

کد خبر 6088034

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب