Web Analytics Made Easy - Statcounter

سزار لوئیس منوتی سه هموطنش را در کنار پله و یوهان کرایوف در زمره بهترین های تاریخ فوتبال می داند.

طرفداری- در آستانه دیدار ناپولی و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سزار لوئیس منوتی سرمربی سابق بارسلونا، ریورپلاته و بوکا جونیورز در برنامه El Transistor که از رادیو Onda Cero پخش شد، به ستایش از دیگو مارادونا ستاره سابق ناپولی و لیونل مسی ستاره فعلی بارسلونا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوتی سرمربی سابق بارسلونا در خصوص مارادونا گفت:

نباید فراموش کنیم که در زمان مارادونا خطاهایی بر روی بازیکنان انجام می شد، که امروزه آن را مشاهده نمی کنیم و این تفاوت آشکار فوتبال دهه 80 با فوتبال امروز است. مارادونا یک بار به من گفت که اگر در بارسلونا می ماندم، او نیز اینجا را به مقصد ترک نمی کرد. مارادونا در خصوص پیوستن به ناپولی شک زیادی داشت، زیرا آن ها یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی نبودند.

وی سپس به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت:

همه بازیکنان لالیگا بازیکنان خوبی هستند، بعضی از آن ها فوق العاده هستند و یک جادوگر هم وجود دارد و آن هم لیونل مسی است.

منوتی همچنین در بخشی از صحبت هایش در خصوص بهترین های تاریخ گفت:

چهار نفر از بزرگترین هایی که من می شناختم، ابتدا آلفردو دی استفانو بود، سپس پله درخشید، بعد از آن یوهان کرایوف آمد و سپس نوبت به دیگو مارادونا رسید. تا زمانیکه لیونل مسی ظهور کرد، ما در پی بازیکن پنجم بودیم. لیونل مسی بازیکن پنجم این لیست است.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست