Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@09:49:37 GMT

شروع مارکوپولویی اسکوچیچ در تیم‌ملی ایران!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۸۱۵

به گزارش خبرآنلاین؛ شاید طی هفته های اخیر هیچ چیز اندازه خبر انتخاب دراگان اسکوچیچ اهالی فوتبال در ایران را شگفت زده نکرده باشد اما برنامه ای که اسکو در همین هفته های ابتدایی پیش گرفته هم در نوع خودش جالب است. اسکوچیچ کار در تیم ملی را هنوز به طور فیزیکی آغاز نکرده. در واقع بازیکنان تیم ملی ایران هنوز تمرینی را با سرمربی جدید پشت سر نگذاشتند اما سرمربی سابق صنعت نفت آبادان و سرمربی فعلی تیم ملی به صورت حضوری با چند بازیکن تا به امروز دیدار داشته و این در نوع خودش از نگاه خیلی ها جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ تا به امروز با لژیونرهای زیادی دیدار داشته. او این روزها به سبک مارکوپولو سفر به کشورهای مختلف را پشت سر می گذارد و هر چند روز یکبار با تماشای بازی های تیم های اروپایی عملکرد ایرانی ها را هم زیر نظر می گیرد. این اتفاق بدون شک می تواند رابطه اسکوچیچ با برخی از لژیونرها را گرم کند. مخصوصا بازیکنانی که در تیم ملی حضور ثابتی دارند و رابطه شان با مربی مثل کارلوس کی روش خیلی خوب بوده.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان