Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:25:03 GMT

یک استقلالی سرمربی قرمزهای نساجی شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۸۹۴

یک استقلالی سرمربی قرمزهای نساجی شد

باشگاه نساجی قائمشهر پس از بررسی گزینه‌های مختلف سرمربی جدید این تیم را از میان مربیان بومی مازندران معرفی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، پس از استعفای محمدرضا مهاجری از سرمربیگری نساجی قائمشهر، اعضای هیات مدیره این تیم با محمود فکری به توافق رسیدند تا او برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر هدایت تیم محبوب مازندرانی را بر عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه محمود فکری به عنوان سرمربی جدید نساجی امروز (سه‌شنبه) در محل تمرین این تیم در ورزشگاه کارگران برگزار می‌شود و این مربی اهل شهرستان جویبار که در همسایگی قائمشهر است، هدایت این تیم تا پااین فصل را برعهده گرفت.

محمود فکری ۳۰ بازی ملی و یک گل ملی را در کارنامه داشته و به عنوان بازیکن در تیم‌های نساجی مازندران، استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز و شیرین فراز کرمانشاه توپ زده است.

همچنین فکری در تیم‌های شیرین فراز، استقلال (دستیار)، مس کرمان (دستیار)، صبای قم (دستیار)، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه سابقه مربیگری دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی محمود فکری استقلال نساجی تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

منبع: ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد