Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: باهدف کاهش رفت‌وآمد متهمان از زندان به دادگاه، گلستان برای برگزاری دادگاه‌های الکترونیک پیشگام می‌شود.

هادی هاشمیان امروز در جلسه کاهش جمعیت کیفری استان در گرگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در دادرسی الکترونیک، قاضی با استفاده از ارتباط تصویری اظهارات و دفاعیات متهم را اخذ می‌کند و نیاز به اعزام چندباره متهم از زندان به دادگاه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در جلسه امروز کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان، امکان اجرای این طرح با حضور نماینده ویژه رئیس سازمان زندان‌های کشور بررسی و مقرر شد با فراهم شدن مقدمات، به‌زودی این طرح در گلستان اجرایی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان از افزایش استفاده از پابندهای الکترونیک برای محکومان هم خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۱۲ محکوم با استفاده از این پابندها تحت نظارت هستند و امیدواریم با کمک سازمان زندان‌های کشور این رقم افزایش یابد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان در ادامه این جلسه به تلاش‌های دادگستری استان برای کاهش جمعیت کیفری هم اشاره کرد و گفت: در راستای دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در کمتر از دوماه، حدود هزار و ۳۰۰ محکوم که مشمول این دستورالعمل هستند از زندان آزاد شدند.

کلاگر، نماینده ویژه رئیس سازمان زندان‌های کشور هم در جلسه امروز، از اختصاص ۱۰۰ پابند الکترونیک تا پایان اسفند به گلستان خبر داد و گفت: ۷۰۰ نفر در گلستان مشمول استفاده از پابند الکترونیک هستند که تلاش می‌کنیم با تأمین پابندهای بیشتر این امکان را فراهم کنیم.

کلاگر بیان کرد: هم‌اکنون در ۲۶ استان کشور از پابند الکترونیک برای محکومان واجد شرایط استفاده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري گلستان دادگاه پابند الکترونیکی دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود