Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: افراد تنها در صورت داشتن تب فوق العاده شدید و تنگی نفس ضمن رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی برای پیشگیری از انتقال ویروس به دیگران، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پزشک مرکز در صورت لزوم و تشخیص اولیه، بیمار را برای درمان به متخصص عفونی معرفی می‌کند.

جزایری اضافه کرد: در صورت تأیید متخصص عفونی و لزوم، فرد برای بستری به بیمارستان معرفی می‌شود.

او ادامه داد: در بیمارستان نیز وضعیت بیمار بررسی و در صورت نیاز، از بیمار نمونه گیری انجام و نمونه به آزمایشگاه مرجع در تهران ارسال می‌گردد.

جزایری گفت: پاسخ انیسیتو پاستور در صورت منفی بودن آزمایش اولیه ظرف ۲۴ ساعت و در صورت انجام آزمایشات تکمیلی ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت به مرکز مربوطه اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون مورد قطعی از کرونا ویروس در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است افزود: در صورت اعلام مورد قطعی، خبر و اطلاعات تکمیلی آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس ویروس کرونا نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • علائم فشار خون بالا
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی