Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی هشدار داد: هموطنان به دلیل شدت بارندگی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و غرب اصفهان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: به دلیل شدت بارش ها در استان های ذکر شده، هموطنان حتما از تردد و سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند چرا که مسیرها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس، هراز و گدوک بارش برف گزارش شده است بنابراین ضروری است تا هموطنان در صورت تردد در این استان خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از مه شکن استفاده کنند.

رحمانی اضافه کرد: در استان های البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، قزوین، کردستان، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، مرکزی، همدان و تهران در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است و ضرورت دارد هموطنان از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کرده و با سرعت مجاز رانندگی کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور اضافه کرد: در استان های آذربایجان غربی، مازندران، اردبیل، قزوین، مرکزی، زنجان، لرستان و خوزستان در ارتفاعات مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است بنابراین رانندگان با سرعت مجاز حرکت کرده و از مه شکن استفاده کنند.

به گفته سرهنگ رحمانی، ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) پرحجم و روان و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور