Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود ضمن تشکر از شهرداری تهران بابت انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص عدم شیوع ویروس کرونا، گفت: اقدامات به موقع و جامع شهرداری تهران با کمک وزارت بهداشت، در راستای کنترل بیماری مثبت بوده است و این همکاری که در قالب مدیریت یکپارچه انجام گرفت الگوی خوبی برای همکاری سایر سازمان‌ها رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جلسات متعدد مسئولین وزارت بهداشت و شهرداری تهران سبب شد که محتوای یکسان اطلاعات و اقدامات موثر بر اساس آخرین پروتکل‌های عدم نشر کرونا ویروس در تهران اجرایی شود گفت: با این حال به شهردار تهران تذکر می‌دهم چرا که برای محدود کردن ورود و خروج به شهر تهران هنوز کاری نکرده است.

وی با بیان اینکه ما نمی‌گوییم که قرنطینه در تهران شود اما حداقل شهرداری می‌تواند با همکاری وزارت بهداشت، پلیس ، وزارت راه و پلیس راهور اقداماتی در راستای غربالگری ورودی و خروجی به تهران بخصوص از شمال و جنوب تهران انجام شود، گفت: باید غربالگری در دروازه‌های اصلی شهر ، فرودگاهها و غیره انجام شود. البته برخی از فضاهای عمومی شهر وابسته به شهرداری نیست همچون زیارتگاه‌ها که باید طی جلساتی با متولیان، محدودیت‌هایی در آنها ایجاد شود تا شاهد همه گیری این ویروس نباشیم .

محسن هاشمی در واکنش به این تذکر گفت: اختیارات شهردار تهران در حد غربالگری نیست اما می‌تواند این پیشنهاد را به در جلسات ستاد اصلی مطرح کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: غربالگری کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران