Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با تأکید بر اینکه بارش باران هیچ خسارتی در پی نداشته است، گفت: بارش در شهرستان های جنوبی از جمله نهاوند، تویسرکان و ملایر شدت بیشتری دارد اما تاکنون گزارسی مبنی بر بروز خسارت در این مناطق اعلام نشده است.

علیمردان طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارشناسان ستاد بحران استان همدان در تمامی شهرستان ها در حال رصد وضعیت بارشی شهرها هستند و خوشبختانه مشکلی در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاعیه‌ها و هشدارهای لازم در زمینه احتمال آبگرفتگی و سیل به تمام شهروندان داده شده است، تصریح کرد: ساکنان خانه‌های غیرمستحکم روستایی و ساخت وسازهای غیرمجاز حریم رودخانه ها نسبت به تخلیه وسایل خود از این اماکن اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: بیشترین چالشی که در هنگام بارش با آن مواجه هستیم، ریختن زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در رودخانه‌ها و کانال‌هاست که باعث انسداد دهنه پل‌ها می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش برف در گردنه‌ها وجود دارد، یادآور شد: از امشب بارش برف در گردنه‌ها پیش‌بینی شده است که به مردم توصیه می‌شود تردد خود را در این محورها کاهش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش باران استانی اجتماعی سیل حریم رودخانه بارندگي سازمان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان