Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:27:42 GMT

تحریم بر اراده مهندسان ما تاثیری نداشته است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۷۲۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت السلام حسن روحانی در مراسم افتتاح آزادراه - تهران شمال با بیان این که اسلام دین سلامت است و سلامت روح و جسم انسان هدف اسلام است، گفت: اگر اسلام سلامت را مراعات کنیم جسم، روح ، زندگی مادی و معنوی ما توأم با رضای حق خواهد بود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ایمان همراه با امنیت است، آدم مومن هرکجا هست کنارش امنیت است، هرجا ایمان نیست امنیت هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما از یک آدم مومن هیچ وقت نمی‌ترسید خیالتان راحت است از او شری نمی‌رسد، اما آدم از انسانی که ایمان ندارد، باید بترسد.

 وی تاکید کرد: ایمان ما مایه امنیت ماست، اسلام مایه سلامت جسم و جان ماست، ماه رجب ماه مبارکی است تردید داشتیم افتتاح را امروز بگذاریم یا روز گذشته، روز گذشته روز مهندس بود می‌خواستیم افتتاح را انجام دهیم. سازمان هواشناسی هم گفت باران نیست اما امروز باران است که ما دیدیم باران رحمت است، اول ماه رجب است و امروز میلاد امام باقر است برای همین روز مبارکی برای ما است.

رئیس دولت دوازدهم با اشاره به ماه‌های مبارک پیش رو گفت: ماه رجب و شعبان ما را به ماه رمضان می‌رساند خودمان ما را برای ماه پاکی آماده کنیم بسیار ماه خوشحال کننده‌ای است.

وی با بیان این‌که سال‌های زیادی برای ساخت آزاد راه تهران-شمال صرف شده است، عنوان کرد: این پروژه را  مهندسان، کارگران، مدیران در بخش‌های مختلف ساختند، این پروژه در روزهای تحریم ساخته شد و تحریم بر اراده مهندسان ما تأثیری نداشت.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آزاد راه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، ماموستا محمود ابن خیاط در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع نمازگزاران شهر سقز با اشاره به اینکه همه مومنان با هم برادرند اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرمایند که مسلمانان و مؤمنین با همدیگر برادرند برای اینکه اتحاد داشته باشند و عزت خود را از دست ندهند.

وی گفت: پیامبر بزرگوار برای اینکه حکومت اسلامی پا برجا باشد اتحاد را در بین مسلمانان و حتی انصار و مهاجر و نصرانی و یهودیان مکه قرار داد تا دین اسلام توسعه پیدا کند.

ماموستا ابن خیاط در مورد فضایل و شمایل رسول گرامی اسلام افزود: از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر در تقویم کشورمان اعلام شده و عزت و مقام کارگران آنچنان بالاست که رسول گرامی ما دست کارگران را بوسیده و تأکید کردند که کارگران چون قشری زحمتکش هستند و قبل از اینکه عرق جبینشان خشک شود حق و دستمزد آنها پرداخت شود و در جای دیگری آمده است و از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نقل شده است که می فرمایند: کسی که به کارگری ظلم کند و حق او را ندهد خداوند عمل او را باطل می کند و بوی بهشت را از او حرام خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سقز در ادامه با تبریک هفته سلامت و هفته زمين پاک افزود: پیامبر بزرگوار اسلام بعد از انجام نماز و فرامین الهی و دینی به رعایت پاکی و تمیزی و نظافت تأکید کرده و نظافت را نیمی از ایمان معرفی کرده است و سلامت ظاهری و باطنی و سلامت فردی و حتی سلامت گروهی از جایگاه بالایی در دین مبین اسلام برخوردار است.

ماموستا ابن خیاط در ادامه سخنانش با اشاره به هجمه های فرهنگی بر هوشیاری و آگاهی جوانان و خانواده ها و حفاظت از سلامت اخلاقی فرد و اجتماع تأکید کرد.

وی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از گرفتار نشدن در آتش جهنم باید فرامین خداوند را انجام دهیم و کسانی که بی مبالات هستند و به گناه آلوده می شوند، شراب خواری می کنند به دنبال فساد و فحشا هستند و حیا و عفت را رعایت نمی کنند از عذاب آتش جهنم باید بترسند چرا که در روز قیامت از عذاب الهی دور نمی مانند.

ماموستا ابن خیاط در ادامه تأکید کرد: همچنین کسانی که برای ما دلسوزی می کنند و می گویند که معصیت نکنید و فحشا و زنا و بی حجابی نداشته باشید باید از آنها تبعیت و پشتیبانی و حمایت کنیم چون از فرامین الهی تبعیت می کنیم این افراد اگر  از قشرهای مختلف همچون پزشکان، ماموستاها، روحانیون و دستگاه های حکومتی و امنیتی و حتی پدر و مادران باشند، باید از آنان حمایت و پشتیبانی کنیم و در مقابل آنان قرار نگیریم.

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها باید هوشیار و آگاه باشند چون جوانان ما امروزه در خطر تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند و تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره و اینترنت به حدی تأثیرگذار بوده که اگر والدین فرزندان خود را کنترل نکنند و خانواده سالمی نداشته باشیم، جامعه نیز سالم نمی ماند چون در محیط بیرون از خانه و جامعه قرار می گیرند، جامعه را نیز آلوده می کنند بنابراین با نصیحت کردن فرزندان خود با نرمی و لطافت در حد توان آن ها را کنترل و آگاه نماییم تا به گناه آلوده نشوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد