Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:48:43 GMT

آستان قدس رضوی در مورد کرونا تابع وزارت بهداشت است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۰۱۰

آستان قدس رضوی در مورد کرونا تابع وزارت بهداشت است

حجت الاسلام احمد مروی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین رونمایی از دانش فنی و تولید فیلم های چندلایه فرآورده‌های تزریقی و ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل شرکت داروسازی ثامن در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: دو شب قبل با وزیر بهداشت تلفنی صحبت کردیم و نامه‌ای هم به رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دادیم و در این حوزه ما هیچ نظر و دخالتی نداریم همه امر را به وزارت بهداشت واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: به دوستان خود که در حوزه سلامت آستان قدس رضوی از جمله شرکت داروسازی ثامن و حوزه هایی که در این زمینه فعال هستند اعلام کردیم که فعالیت خود را افزایش دهند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: به این دوستان اعلام شده است که اگر امکاناتش را دارند در موضوع مایع ضدعفونی کننده به طور شبانه روزی کار کنند و در مساجد، حسینیه ها و مراکز عمومی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند تا عده‌ای سواستفاده چی نتوانند از این ماجرای ویروس کرونا به فکر منافع حیوانی و مادی خود باشند.

روز گذشته رییس دانشکده پزشکی نیشابور با انتشار بیانیه‌ای از مرگ یک نفر بر اثر کرونا در این شهر خبر داد.

همچنین تاکنون ۱۸ مورد نمونه از استان خراسان رضوی برای بررسی نهایی ویروس کرونا به تهران ارسال شده است. 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان تاکنون ۶۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۲ نفر از آنان جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد آستان قدس رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تولیت آستان قدس رضوی  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد آستان قدس رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تولیت آستان قدس رضوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا مشهد آستان قدس رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تولیت آستان قدس رضوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آستان قدس رضوی وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه