Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:50:44 GMT

اینتر - لودوگورتس، پشت درهای بسته!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۰۶۷

اینتر - لودوگورتس، پشت درهای بسته!

تبعات ناشی از شیوع کروناویروس روز به روز بیشتر می‌شود و حالا قرار است بازی لیگ اروپا در کشور ایتالیا بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، همانطور که انتظار می‌رفت، بازی بین دو تیم اینتر و لودوگورتس به دلیل شرایط نامساعد ناشی از شیوع کرونا ویروس، با اعلام رسمی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نراتزوری بازی رفت مرحله یک سی و دوم لیگ اروپا برابر لودوگورتس را با پیروزی پشت سر گذاشته و حالا به فکر صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها است.

در راستای شیوع بیش از حد انتظار ویروس کرونا در کشور ایتالیا، احتمال لغو شدن این بازی نیز وجود داشت اما مسئولین برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند تا این بازی را پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار کنند.

این مسئله در مورد بازی‌های این هفته رقابت‌های سری آ ایتالیا نیز صدق می‌کند و آن مسابقات نیز در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار خواهند شد. چهار دیدار در هفته گذشته سری آ نیز به خاطر این بیماری لغو شد.

کد خبر 412211

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینتر میلان ویروس کرونا فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد