Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@20:07:54 GMT

اولتیماتوم پلیس پایتخت به احتکارکنندگان ماسک

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۱۸۰

اولتیماتوم پلیس پایتخت به احتکارکنندگان ماسک

فرمانده انتظامی پایتخت از برخورد قاطع پلیس با سوداگران و احتکارکنندگان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه نمایشگاه کشفیات مواد محترقه و ارز قاچاق در مقر پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران، به وظیفه نیروی انتظامی پرداخت و اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد در مواقع بحرانی در کنار مردم باشد تا با کسانی که با نیازمندی‌های ضروری مردم سوداگری کرده و از فرصت به وجود آمده سوء استفاده می‌کنند برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قیمت‌ها ثبات پیدا می‌کند؛ اگر دولت نظارت را جدی بگیرد کشف یک میلیون عدد ماسک احتکار شده در تهران کشف ۵۰۰ هزار ماسک از یک خانه

فرمانده انتظامی پایتخت به ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: برخی شهرها دچار مشکل شده‌اند و همه در تلاش هستند تا به مردم کمک کنند اما برخی سوداگران دنبال سوء استفاده بوده و اقدام به جمع‌آوری، دپو و احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و نیازمندی‌های مردم هستند؛ لذا بنابر مأموریت ذاتی، پلیس وارد عرصه شده و سه پلیس تخصص امنیت اقتصادی، امنیت عمومی و پیشگیری با تمام توان در حال رصد و فعالیت هستند.

سردار رحیمی اعلام کرد: ده‌ها انبار و مراکز مهمی که اقلام مورد نظر را داشتند توسط پلیس بازدید و کنترل شدند؛ تعداد زیادی به طور قانونی همکاری می‌کردند اما تعدادی هم اقدام به احتکار کرده و قیمت‌ها را به صورت سرسام‌آوری بالا برده بودند.

فرمانده انتظامی پایتخت اظهار داشت: سه کارگاه که با استفاده از اقلام غیربهداشتی و غیرقانونی اقدام به تهیه ماسک می‌کردند پلمب شدند این کارگاه‌ها در پوشش یک برند معروف و با ابتدایی‌ترین وسایل ماسک را تولید می‌کردند.

وی تصریح کرد: روز گذشته بالغ بر یک میلیون ماسک از انبارها کشف شد و از دیروز تا همینک ۴.۵ میلیون عدد ماسک نیز دوباره کشف شد؛ همچنین دو انبار بزرگ که ماسک‌ها را به صورت غیرقانونی احتکار کرده بودند صبح امروز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با هشدار به سوداگران اعلام کرد: پلیس با قدرت در صحنه است و نمی‌گذارد سوداگران از این فرصت استفاده کنند.

سردار رحیمی ارزش ریالی ماسک‌های مکشوفه را بالغ بر ده میلیارد تومان برآورد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث سردار رحیمی ماسک ویروس کرونا احتکار فرمانده انتظامی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه دو نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی و مدرک تحصیلی کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی دو نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 749459

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی