Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@07:52:09 GMT

تعطیلی آرمستان بهشت محمدی سنندج

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۳۲۱

تعطیلی آرمستان بهشت محمدی سنندج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، توفیق سرفراز، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در استان کردستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویرس‌کرونا در سطح کشور و بر اساس توصیه پزشکان، شهروندان باید از حضور در تجمع‌های‌عمومی و حضور در اماکن شلوغ پرهیز کنند.  

وی افزود: در روزهای پایانی سال بازماندگان اهل قبور با توجه به سنت دیرینه برای زیارت به آرامستان‌های بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرافراز بیان کرد: حضور جمع زیادی از شهروندان در آرامستان بهشت محمدی در بعدازظهرهای دوشنبه و پنج‌شنبه‌ها بسیار خطرناک است.  

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از بسته‌شدن درهای بهشت محمدی در بعدازظهر روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در روزهای ذکر شده جهت‌زیارت اهل‌قبور به آرامستان بهشت‌محمدی سنندج مراجعه کنند.  

وی گفت: کارکنان این سازمان در تمامی ایام در دو شیفت در آماده‌باش کامل هستند و در صورت فوت هر شهروندی امورات تسغیل و کفن و دفن را انجام خواهند داد.  

رئیس آرامستان‌های شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: در این ایام و در راستای حفظ سلامت خود از حضور غیرضروری در آرامستان بهشت محمدی پرهیز و در صورت نیاز برای امورات اداری با شماره تماس ۳۳۸۳۶۶۰۴ تماس حاصل کنید.  

کد خبر 486816 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران استان کردستان بهشت محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشت اردیبهشت اصفهان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟