Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:27:20 GMT

وضعیت عمومی دانشجوی مبتلا به کرونا روبه بهبودی است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۳۴۲

وضعیت عمومی دانشجوی مبتلا به کرونا روبه بهبودی است

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، عبدالمجید خشنود اظهارداشت: تا روز یکشنبه (۴ اسفند)   همانطور که در اظهارات قبلی اطلاع رسانی شد؛ تمامی آزمایش های اولیه این دانشجو در خصوص ابتلا به کرونا منفی بوده و شرایط بالینی مناسبی داشتند اما وی تا روز یکشنبه چهارم اسفند در شرایط قرنطینه نبوده و دانشگاه منتظر نتیجه آزمایش نهایی این دانشجو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود پیگیرهای صورت گرفته در این مدت هیچ توصیه ای از مراکز درمانی برای قرنطینه کل خوابگاه ابلاغ نشده بود و طبق توصیه این در آن زمان توصیه های بهداشتی اکید به کل دانشجویان و از طرفی رصد اطرافیان نزدیک و هم اتاقی های دانشجوی مبتلا در دستور کار دانشگاه قرار داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: در این زمان با توجه وضعیت کلی دانشجوی بیمار دانشگاه تصمیم گرفت بجز افراد نزدیک وی و هم اتاقی ها و یا کسانی که علائم مشابه را دارند، توصیه به ترک خوابگاه جهت حفظ سلامتی سایرین کند.

خشنود عنوان کرد: در روز دوشنبه پنجم اسفند به صورت غیر رسمی اعلام شد که یکی از آزمایشات نهایی دانشجوی خوابگاه مثبت است.
 

دانشجو در حال ترخیص از بیمارستان است

وی اظهار داشت: صرفنظر از اینکه این دانشجو از ابتدا مبتلا بوده یا به تازگی مبتلا شده است دانشگاه همچنان رصد اطرافیان نزدیک وی را برعهده دارد و همزمان فرآیند ضد عفونی سازی و اطلاع رسانی های مکرر انجام شده است.

عضو ستاد بحران دانشگاه  خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: به محض اعلام بیمارستان در روز دوشنبه از مثبت بودن آزمایش دانشجوی خوابگاه دانش، موضوع سریعا به تمامی دانشجویان ساکن خوابگاه فوق جهت رعایت نکات اضطراری اطلاع رسانی شد؛ زیرا حفظ سلامتی و جان دانشجویان از اولویت های مهم دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بوده و موضوعاتی از این قبیل به هیچ عنوان پنهان نمی شود.

خشنود ادامه داد: تاکنون مسوولین دانشگاه اخباری که از پزشکان دریافت کرده اند را اطلاع رسانی کرده اند، چنانکه اعلام شده حال دانشجوی مذکور رو به بهبود و ترخیص است.

به گزارش ایرنا، این دانشجوی پسر دانشگاه خواجه نصیر که آزمایش کرونا وی مثبت است در مقطع کارشناسی تحصیل می کند و در خوابگاه پسرانه دانش دانشگاه اقامت داشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ویروس کرونا دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه خواجه اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: تمام ظرفیت رسانه‌ای استان کرمان برای پوشش بیست و یکمین همایش پیرغلامان حسینی پای کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احمد علیرمضانی رئیس کمیته رسانه، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی استان کرمان عصر امروز در نخستین نشست کمیته اطلاع‌رسانی بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی که در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد، اظهار داشت: کرمان افتخار میزبانی بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی را دارد.

وی با بیان اینکه کمیته اسکان، پشتیبانی و کمیته اطلاع‌رسانی از مهمترین کمیته‌های این همایش است، گفت: استان کرمان هیئت‌های بزرگی دارد و باید از تمام ظرفیت‌های هیئت‌های بزرگ و به‌نام استان استفاده کرد تا پیرغلامان بتوانند به‌خصوص در هیئت‌های بزرگ خانگی و خانه‌های حسینی برنامه اجرا کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه باید برای بیش از 40 برنامه از امروز، برنامه‌ریزی داشته و ظرفیت‌سنجی کنیم، بیان کرد: مطبوعات و خبرگزاری‌هایی که در مسائل مذهبی به صورت تخصصی کار می‌کنند باید پای کار باشند تا بتوان به بهترین نحو این همایش را پوشش داد.

وی با اشاره اینکه هیئت‌های شاخص استان کرمان باید شناسایی و تا چند روز آینده معرفی شوند، افزود: هر چه سریع‌تر باید با ساخت کلیپ‌های ویدئویی ویژه اطلاع‌رسانی را شروع کنیم و تمام ظرفیت رسانه‌ای استان کرمان برای پوشش همایش پیرغلامان حسینی پای کار است.

علیرمضانی افزود: در تلویزیون نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای معرفی و پوشش بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی در شبکه‌های مختلف سراسری استفاده کرده و برای آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری و محیطی متناسب با برگزاری این همایش باید به نحو احسن انجام شود، بیان کرد: همایش پیرغلامان برای ما مهم است و برکات وجود امام حسین علیه السلام و این برنامه هم شامل حال همه می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه مهمترین رکن اجلاس برای خروجی کار، بهترین شکل اطلاع‌رسانی کردن کار است و باید هم‌افزایی با کمیته اطلاع‌رسانی داشت، افزود: فضای مجازی خیلی مهم است و باید کلیپ و برنامه‌های زیبا با هشتگ‌های واحد ساخته و در فضای مجازی منتشر شود تا گستره انتشار وسیع‌تر شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام