Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: اولا آرزوی سلامتی برای همه کسانی که ویروس گرفتند را دارم تا به آغوش خانواده خود باز گردند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های من به عنوان یک شهروند برای رانندگان تاکسی های اینترنتی است که متأسفانه تحت نظر نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید شهرداری تهران و دستگاه های مسئول نسبت به این بخش از جامعه توجه نظر بیشتری داشته باشند زیرا این تاکسی ها تعدادشان کم هم نیست.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم از حمل و نقل کمتر استفاده کنند و بتوانند با خودروهای شخصی خودشان به محل کارشان برود.

امانی گفت: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران از ستاد برگزاری نماز جمعه تقاضا دارم تا برای برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد هم تمهید ویژه ای بیاندیشند زیرا مردم متدین گوششان به دهان این منابر است.

وی ادامه داد: متاسفانه این سوغات شوم از کشور چین به وسیله تعدادی از افرادی که به قم رفت و آمد داشتند وارد کشور ما شده است که باید تلاش کرد از سرایت به سایرین جلوگیری شود.

انتهای پیام/

20 / 20 عضو شورای اسلامی شهر تهران شهربانو امانی عضو شورای اسلامی طرح ترافیک حمل و نقل عمومی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عضو شورای اسلامی شهر تهران شهربانو امانی عضو شورای اسلامی طرح ترافیک حمل و نقل عمومی شورای اسلامی شهر تهران عضو شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند