Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شرایط مطلوب پوشش برفی حوضه آبریز سد سفیدرود، تأمین حق آبه زیست محیطی و کنترل بهینه سیلاب‌های محتمل فصل بهار، آب سد سفیدرود گیلان رهاسازی می‌شود.

به‌گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، طبق اعلام شرکت آب منطقه‌ای گیلان، رهاسازی از سد با توجه به آبگیری ۸۵ درصدی حجم مخزن سد سفیدرود و شرایط مطلوب پوشش برفی حوضه آبریز سد سفیدرود و پیش‌بینی مجدد بارش در ایام آتی، همچنین تأمین حق‌آبه زیست محیطی با توجه به موعد تخم‌ریزی ماهیان خاویاری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت برای کنترل بهینه سیلاب‌های محتمل فصل بهار، در خصوص راه‌اندازی و تست آزمایشی واحدهای تولید برق نیروگاه سد سفیدرود با دبی خروجی ۳۰ مترمکعب در ثانیه از ششم اسفند و راه اندازی دائمی یک یا دو واحد با دبی خروجی ۳۰ تا ۶۰ مترمکعب در ثانیه از تاریخ ۱۰ اسفندماه برنامه ریزی شده که در ادامه با توجه به روند افزایشی دبی ورودی به سد این مقادیر قابل افزایش خواهد بود.

کد خبر 412225

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گيلان طغیان رودخانه تولید برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سد سفیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ خبراز تحریریه امروز پیگیر مشکلات شالیکارانی شده است که منتظرند آب سد سفیدرود به داخل کانال‌های کشاورزی رهاسازی شود تا بتوانند شالیزارهایشان را نشا کنند.

مسئولان شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام کرده اند: آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت و از طریق کانال راست و چپ سنگر به سمت شالیزار‌های استان روانه می‌شود.

بنا بر اعلام این شرکت، از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار‌های گیلان، ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد آبخور سد سفیدرود هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است