Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:50:11 GMT

بارش شدید باران محور حمیل - ایلام را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۲۳۵

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مسدود شدن تونل دوم محور حمیل - ایلام به علت ریزش کوه خبر داد.

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این محور صبح امروز (سه شنبه، ششم اسفند) به خاطر بارش شدید باران طی 24 ساعت اخیر و متعاقب آن ریزش کوه مسدود شده است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند، گفت: شهروندان می توانند از مسیر اسلام آبادغرب - قلاجه به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری تصریح کرد: هم اکنون در همه محورهای استان بارش شدید باران گزارش شده که این بارش در محور اسلام آبادغرب- حمیل- ایلام شدیدتر از سایر نقاط است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در چنین شرایطی به رانندگان توصیه می شود حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از ارتکاب هرگونه کار خطرناک حین رانندگی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: همه محورهای استان لغزنده است و در برخی مسیرها شاهد آبگرفتگی سطح جاده هستیم و عدم رعایت سرعت مطمئنه می تواند خطرآفرین باشد.

حیدری در پایان از حضور 65 گشت پلیس در جاده های استان خبر داد و گفت: با رانندگان متخلف برخورد و در صورت ارتکاب دو تخلف حادثه ساز در طول مسیر خوردوی آنها 72 ساعت توقیف می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه پليس راه اخبار سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد