Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که سطح لیگ یک نسبت به فوتبال حرفه‌ای فاصله دارد، گفت: متاسفانه به دلایلی از جمله نبود امکانات لازم، شاهد آن کیفیت لازم در لیگ یک نیستیم.

امیر خلیفه‌اصل در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سه برد متوالی این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور، اظهارکرد: هر اتفاقی که رقم خورده است، به خاطر زحمات بازیکنانم، یکدلی و سنگ تمام گذاشتن آن‌ها در تمرینات و مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم انرژی مثبتی به هم می‌دهند و همین عامل موفقیت تیم در سه دیدار اخیر بوده است.

وی ادامه داد: البته این سه بازی تمام شده است و برای ما به تاریخ پیوسته‌اند. اکنون نیز باید بازی به بازی پیش برویم. این هفته یک بازی دشوار با ملوان داریم که باید تمام تلاش‌مان را برای موفقیت در این دیدار به کار بگیریم. شرایط‌مان خوب است، اما باید حواس‌مان را جمع کنیم زیرا طی ۲۲ روز در پنج دیدار باید به میدان برویم. در این شرایط، ریکاوری تیم خیلی مهم است و امیدوارم با کسب نتایج خوب، دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان این‌که ملوان یک تیم بسیار خوب، ریشه‌دار و با سابقه خوب در فوتبال ایران است، گفت: ملوان همیشه قابل احترام بوده و امسال نیز یک تیم خوب و جسور است. ضمن این‌که از یک مربی باتجربه بهره می‌برد. همیشه تیم‌های آقای احمدزاده خوب و سخت‌کوش بوده‌اند و خوب فوتبال بازی کرده‌اند. البته تنها هدف ما در این دیدار کسب سه امتیاز بازی است.

وی همچنین با قدردانی از مدیریت باشگاه استقلال خوزستان، اعضای هیات مدیره و رئیس شرکت گروه ملی، عنوان کرد: حمایت تمام دوستان باعث شده است که تیم با آرامش خاطر و شرایط خوب پا به میدان بگذارد. امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب‌مان جواب محبت و اطمینان باشگاه را بدهیم.

خلیفه‌اصل در پاسخ به این سوال که کیفیت لیگ یک را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: احساسم این است که لیگ یک باید خیلی بهتر از این برگزار شود، اما متاسفانه به دلایلی از جمله نبود امکانات لازم در این رقابت‌ها شاهد آن کیفیتی که باید لیگ یک داشته باشد، نیستیم و قطعا این موضوع روی بازیکنان و تیم‌ها تاثیر بسیاری می‌گذارد و سطح لیگ یک را پایین می‌آورد.

وی ادامه داد: همچنین فشردگی مسابقات و مصدومیتی که برای بازیکنان در پی دارد، از دیگر عوامل تاثیرگذار روی کیفیت لیگ یک است. اگر فدراسیون بتواند برای سال‌های آینده به صورتی برنامه‌ریزی کند که فرصت ریکاوری بین دو بازی برای تیم‌ها به وجود بیاید، کیفیت لیگ یک هم بالاتر خواهد رفت. در هر صورت لیگ یک ایران نسبت به فوتبال حرفه‌ای فاصله دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره داوری‌ها در لیگ یک نیز گفت: فدراسیون حق دارد که از داوران جوان خود استفاده کند اما نکته مهم این است که باید بازی‌هایی را که در بالای جدول و پایین جدول تعیین‌کننده هستند، نیز در نظر بگیرد و حداقل در این دیدارهای حساس و تعیین‌کننده از داوران باتجربه و لیگ برتری استفاده کند. زیرا با یک سوت اشتباه ممکن است، سرنوشت تیمی تحت تاثیر قرار بگیرد. داور هم انسان و ممکن است که دچار اشتباه شود. اما امیدوارم این اشتباهات در بازی‌های مهم و سرنوشت‌ساز به حداقل برسد.

وی همچنین با تاکید بر این‌که جایگاه استقلال خوزستان، این‌جای جدول و حضور در لیگ یک نیست، عنوان کرد: یکسری مسائل دست به دست هم داد که استقلال خوزستان از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کند، اما اکنون ما بازی به بازی پیش می‌رویم و نیم‌نگاهی به لیگ برتر داریم. اگر این مهم به دست آمد، که چه بهتر و اگر هم نشد، قطعا می‌خواهیم بالای جدول باشیم و با کسب رتبه خوب به کارمان پایان دهیم.

خلیفه‌اصل در پایان با اشاره به برگزاری دیدارهای فوتبال بدون حضور تماشاگر به منظور پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، گفت: هواداران در هر شرایطی کمک حال تیم بوده‌اند و ما به حمایت آن‌ها نیاز مبرم داریم. حضور نداشتن آن‌ها در بازی خانگی این هفته برابر ملوان نیز برای ما سخت است و جای خالی آن‌ها احساس می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال استقلال خوزستان استقلال خوزستان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیئت مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.

وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشورهای همسایه در سه ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر ای‌اف‌سی مشکل حل می‌شد اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش