Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دادگاه شهرستان زرندیه یکی از کارمندان امور مالی شهرداری مامونیه را به جرم اختلاس و تضییع اموال عمومی به اخراج، حبس، شلاق وجریمه ۵۶ میلیون تومانی محکوم  کرد.

محمدرضا قویدل رئیس دادگستری شهرستان زرندیه گفت: یکی از کارمندان سابق امور مالی شهرداری مامونیه به جرم اختلاس و تضییع اموال عمومی به ۷ سال حبس، انفصال دائم، جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا قویدل با اشاره به صدور حکم محکومیت این فرد افزود: این فرد به اتهام اختلاس توام با جعل سند به ۷ سال حبس، انفصال دائم و جزای نقدی معادل ۲ برابر مبلغ اختلاس به میزان ۵۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه با بیان اینکه فرد محکوم وجوه اختلاس شده را به حساب شهرداری بازگردانده بیان کرد: از دیگر جرائم این فرد اهمال در اجرای وظایف قانونی و تضییع اموال عمومی به میزان ۵ هزار و ۳۴۳ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال بوده که به ۷۴ ضربه شلاق محکوم و این مبلغ هم جبران نشده است.

او ادامه داد: فرد متخلف علاوه بر اینکه به پیمانکاران شهرداری اضافه پرداخت داشته و از این طریق اموال عمومی را تضییع کرده است و برای فرار کردن از بار بدهی و دیون بانکی، حقوق دولتی کارکنان شهرداری را هم به حساب صندوقی واریز می‌کرده و کارمندان حقوقشان را از این صندوق دریافت می‌کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حکم دادگاه اختلاس در شهرداری اموال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟