Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: متاسفانه دو روز گذشته هر لیتر مواد ضدعفونی کننده را 55 هزارتومان خریداری می کردیم اما امروز این رقم به 75 هزار تومان رسیده است و به واسطه سلامتی مردم چاره ای جز خرید مواد نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به ضدعفونی کردن اتوبوس ها از چند روز گذشته در سطح شهر، گفت: اتوبوس هایی که در مالکیت سازمان اتوبوس رانی قرار دارند شبانه در پارکینگ و اتوبوس های شخصی در پایانه شهید سلطانی ضدعفونی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید استاد کاظمی ماندگاری ضدعفونی اتوبوس ها را 48 ساعته دانست و افزود: متاسفانه دو روز گذشته هر لیتر مواد ضدعفونی کننده را 55 هزارتومان خریداری می کردیم اما امروز این رقم به 75 هزار تومان رسیده است و با توجه به اینکه اتوبوس ها مسافران بیشتری را جابجا می کنند، ضدعفونی کردن آنها نسبت به تاکسی ها اولویت دارد.    وی به ضدعفونی کردن تاکسی ها در مرحله بعدی اشاره کرد و اظهار داشت: مواد ضدعفونی کننده در اختیار تاکسی رانی قرار خواهد گرفت تا تاکسی ها را ضدعفونی کنند اما متاسفانه گلایه ما نوسان قیمت و گران شدن این مواد در بازار است و ما هم به واسطه سلامت مردم چاره ای جز خرید این مواد نداریم.    رئیس سازمان حمل و نقل و بارو مسافر شهرداری کرج در خاتمه اهمیت ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوس رانی و تاکسیرانی را به واسطه ارتباط مستقیم با مردم دانست و تصریح کرد: با توجه به حساسیت برخی شهروندان به بوی الکل و وایتکس نمی توانیم برای ضدعفونی کردن وسایل نقلیه از آنها استفاده کنیم.    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان حمل و نقل ضدعفونی کننده ضدعفونی کردن اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

حال پلیس تهران اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده و فردا بازسازی صحنه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر