Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسام ایزدی مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران از اعلام آمادگی گروه های جهادی تخصصی در حوزه بهداشت و درمان استان تهران جهت فعالیت در پیشگیری از کرونا و پایش سلامت جهادی خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در سنوات اخیر فراتر از بازه زمانی تابستان، در تمام فرصت‌ها و موقعیت‌های سال و حوادث و بزنگاه های مشکلات جامعه، از هر فرصتی حتی ۱ روزه استفاده کرده و به خدمت رسانی در حوزه بهد اشت و درمان در کلیه مناطق محروم و کم برخوردار اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی - ​وی تاکید کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های بهداشت و درمان، اعم از پایش سلامت، آموزش و آگاهی بخشی می‌توانند در بحران ویروس کرونا در استان تهران برای ریشه کن کردن و مبارزه با آن ویروس به نهاد های مسئول همچون وزارت بهداشت تمام تلاش خود را انجام دهد.

ایزدی تصریح کرد: با توجه به مشاهدات عینی و حوادث تلخ اخیر رخ داده در کشور عزیزمان و وضعیت کنونی کشور لازم است هر چه سریع‌تر جهت آماده سازی و تجهیز مراکز استان ها برای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس اقدامات لازم انجام گیرد.

مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران گفت: بدینوسیله گروه‌های جهادی تخصصی بهداشت و درمان و کارگروه تخصصی بهداشت درمان مجمع جهادگران استان تهران جهت استقرار و کمک در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا آمادگی خود را اعلام می‌دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهداشت اخبار اجتماعی وزارت بهداشت ویروس کرونا استان تهران بهداشت و درمان جامعه حوزه بهداشت و درمان سلامت گروه های جهادی بهداشت و درمان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم