Web Analytics Made Easy - Statcounter

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی، در جمع خبرنگاران در ارتباط با وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی، اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه‌های دانش‌بنیان برای کشور استان مهمی است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های قابل قبولی در خراسان رضوی وجود دارد، افزود: اما هنوز با پتانسیل‌های ذاتی و واقعی در خراسان رضوی فاصله بسیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه تحریم‌ها نیز اتکای کشور به همین شرکت‌ها است و خوشبختانه در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در توسعه شرکت‌ها آن هم در سایه تحریم‌ها افتاده است.

معاون رئیس جمهور در ارتباط با فعالیت‌های تولیدی در خصوص مقابله با ویروس کرونا، گفت: در حوزه محصولات سلامت در رابطه با اتفاقات اخیر، ماسک‌های نانو در حال تولید هستند. تنها چند کشور در دنیا می‌توانند دستگاه‌های فیلترهای استریل نانو را بزنند و ما یکی از این کشورها هستیم.

وی با اشاره به اینکه در تمامی حوزه‌ها تعداد قابل توجهی شرکت دانش بنیان داریم، اضافه کرد: در چند روز گذشته قرارداد حدود پنج میلیون ماسک بسته شده است که البته این ماسک‌ها برای کادر درمانی استفاده می‌شود تا آنان در این بحث مشکل خاصی پیدا نکنند.

ستاری ضمن تاکید بر اینکه اتفاقات مربوط به ویروس کرونا باید فقط توسط کمیته تعیین شده اطلاع‌رسانی شود، اظهار کرد: در زمینه تولید مشکلی وجود ندارد و فقط بحث‌های دلالی مشکل‌ساز هستند. همچنین خود چینی‌ها پروتکل‌های درمانی مناسبی را توسعه داده‌اند و باید گفت که اتفاقات خوبی در حال وقوع است.

کد خبر 4862745

منبع: مهر

کلیدواژه: سورنا ستاری مشهد پارک علم و فناوری انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند