Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@00:39:21 GMT

اعلام آخرین وضعیت در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۵۳۵

ساعت 24-کامیون‌های خروجی از مرزمدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی آخرین وضعیت تردد ناوگان بین‌المللی از مرزهای زمینی با کشورهای عراق،‌ ترکیه،‌ ترکمنستان،‌ افغانستان و پاکستان را تشریح کرد.

 منوچهر سلمان زاده با اشاره به وضعیت تردد از مرزهای زمینی ایران و کشورهای همسایه گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل بین المللی کالا، مشکلات و موانع بین مرزهای هفتگانه ایران و عراق برطرف شده است و فقط تردد از مرز مهران به دلیل کمبود نیروی انسانی از طرف عراق انجام نمی‌شود که طبق گفته طرف عراقی به محض تامین نیروی انسانی تردد برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت حمل‌ونقل بین‌المللی در مرزهای ایران و ترکیه در حالت نیمه تعطیل است. یعنی ترددها به طور کامل قطع نشده است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: کشور ترکمنستان نیز مرزهای کشور خود بر روی ناوگان بین‌المللی ایران بسته و توضیحی در این‌باره نیز ارائه نکرده است.

سلمان زاده با بیان اینکه پاکستان علت بستن موقت مرزهای خود را استقرار قرنطینه عنوان کرده است، افزود: افغانستان امروز مرز میلک و ماهیرود را بر روی ناوگان حمل‌ونقل مسافری بسته است اما تردد ناوگان حمل کالا همچنان برقرار است.

وی خطاب به شرکت ها و انجمن‌ها خواستار اطلاع از وضعیت مرزها پیش از اعزام کامیون به کشورهای همسایه شد.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه بیان داشت: به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق مرزهای جاده‌ای ، همکاری و هماهنگی لازم با پایگاه های بهداشت قرنطینه در مرز ها از سوی مدیران پایانه‌های مرزی کشور انجام شده است.

وی افزود: جلسات کمیته هماهنگی در پایانه‌های مرزی با حضور نمایندگان مرکز پیشگیری از بیماری‌ها برگزار شده و گردش کار و نحوه کمک و هماهنگی سایر دستگاه‌ها برای کنترل و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مشخص شده است.

وی با بیان اینکه ابلاغیه و دستورات لازم به شرکت‌های خدماتی در مرزها برای افزایش دوره نظافت در سالن ها و دیگر ابنیه موجود در مرز برای جلوگیری از هرگونه آلودگی انجام شده است، افزود : جمع آوری و انتقال زباله‌های موجود در روز در چند مرحله، ضدعفونی کردن غرفه مربوط به نصب بنرهای آموزشی در مناسب ترین نقاط سالن و محوطه برای اطلاع مسافران، نصب تابلوهای هشدار دهنده برای عموم مسافران، از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در مرز ها است.

سلمان زاده خاطر نشان کرد: برای استقرار نیروهای کمکی و بازرسین اعزامی از مراکز استان به پایانه مرزی برای حضور در نقطه صفر مرزی و محل‌های تردد رانندگان خارجی ،همکاری لازم صورت گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حمل ونقل بین المللی حمل ونقل انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار