Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران هفته جاری طی ارائه دستورالعملی به سازمان ، نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط از مسئولان این ادارات خواست تا برنامه ملاقات عمومی هفتگی روز شنبه به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی افراد به ویروس کرونا را لغو کنند.      

شهردار نوشهر روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : روز گذشته در پی اطلاع رسانی با هدف آگاهی بخشی شهروندان این شهر از طریق ابزارهای رسانه ای به آن ها اطلاع داده شد که برنامه ملاقات عمومی هفته به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده و این آمادگی وجود دارد که برای رسیدگی به خواسته های شهروندان در فضای مجازی از طریق شبکه های اجتماعی پیام رسان واتساپ پاسخگوی آن ها باشیم        

علی امانی افزود : هم اکنون ملاقات از این طریق به شکل تصویری برقرار است ضمن این که تمامی نامه ها بر اساس شماره در این فضا ثبت و ضبط می شود و برای رسیدگی در کم ترین زمان به این مکاتبات پاسخ داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نوشهر گفت : تاکنون شهروندان با توجه به این که از روز گذشته اطلاع رسانی شده استقبال خوبی کرده اند امیدوارم با ترویج فرهنگ رعایت نکات و توصیه های بهداشتی که یکی از آن ها لغو ملاقات عمومی ادارات است بتوان از این شرائط بحرانی گذر کرد و سلامت شهروندان نیز حفظ شود.

شهر نوشهر با جمعیتی دست کم ۵۰ هزار نفر در غرب مازندران واقع است.  

کروناویروس‌ (Coronaviruses)، خانواده گسترده‌ای  از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

کروناویروس‌ها نخستین‌بار در سال ۱۹۶۵ کشف شدند و مطالعه روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت.

این بیماری که یک ماه پیش در استان ووهان کشور چین به شکل انسانی سرایت کرده است ، برای نخستین بار در حدود یک هفته پیش در ایران نیز مشاهده شد. 

به گفته متخصصان علوم پزشکی از هر ۱۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، دو نفر (به طور تقریبی) در معرض خطر مرگ قرار می گیرند.

برچسب‌ها نوشهر مازندران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر مازندران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نوشهر مازندران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ملاقات عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است