Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر به به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی این جشنواره، دبیرخانه جشنواره ثمر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: قرار بود این جشنواره ۹ تا ۱۸ اسفند ماه در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو برگزار شود اما به دلیل شرایط پیش آمده و اهمیت سلامتی گروه ها و تماشاچیان که این روزها در پی شیوع ویروس کرونا دچارش هستیم ، برگزاری این جشنواره به تعویق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح ذیل است: به نام خدا، تلخی های هزار و سیصد و نود و هشتمین سال خورشیدی گویا قصد رخت بربستن از حال و روز ما ندارد. دیگر به خبرهای ناگهانی بد عادت کرده ایم. کمتر صبحی را با دلخوشی بیدار شدیم و کمتر شبی را با آرامش به خواب رفتیم. این بار اما مهمان ناخوانده ای به جان مان افتاده که نه مرد میشناسد و نه نامرد، نه راست میشناسد و نه چپ و فعلا مستقیم می تازد به سوی سلامت همه مان.

بی شک در این میان مهمترین وظیفه، حفظ آرامش و تلاش برای کنترل شرایط است. تمام بار این زحمات بر عهده مسئولین نیست و هر ایرانی وظیفه پیشگیرانه در این مسیر دارد. از یک دست ندادن ساده تا شاید عدم برگزاری یک جشنواره جذاب.

بر همین اساس دبیرخانه نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر در راستای حمایت از سلامت تماشاگران، اعضای گروه های شرکت کننده و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، پس از جلسه مدیران تصمیم به تعویق انداختن جشنواره در اسفند ماه سال جاری نموده است. طبیعی ست با توجه به تلاش های مسئولین و روند کنترل این بیماری، زمان دیگری برای برگزاری نهمین دوره جشنواره اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره تئاتر ثمر با پایبندی به شعار هویت ثمره تئاتر تلاش دارد تا هویت ایران و ایرانی را در عرصه ملی نمایان سازد. امید که این کمترین تلاش اهالی هنر و تئاتر، قدمی در مسیر رهایی از این روزهای تلخ باشد.

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر با دبیری دکتر رضا دادویی، که ابتدا قرار بود از مورخه ۹ تا ۱۸ اسفند ماه در عمارت نمایشی عمارت نوفل لوشاتو برگزار شود حال با وضعیت پیش آمده به سال بعد موکول شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تئاتر ثمر تعویق جشنواره کرونا نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟