Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغر زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر شروع دوباره قاچاق دام از خراسان جنوبی به کشورهای عربی بیان کرد: خروج دام از این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته از نصف کمتر شده است.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، که خروج کالا حتماً نیازمند پلاک ملی و مجوز دامپزشکی است، فعالیت‌ها در این حوزه محدود شده است

اصغر زاده با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی به جد مسئله قاچاق را پیگیری می‌کنند، اظهار کرد: اگرچه مسئله قاچاق همیشه مطرح است اما به صورت سازمان یافته نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: در گذشته محموله قاچاق از سیستان و بلوچستان وارد می‌شد و خراسان جنوبی نقش ترانزیت را ایفا می‌کرد که با نظارت‌های اعمال شده محدود شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی به جد پای کار هستند که این شیوه از قاچاق اتفاق نیفتد، افزود: با نظارت‌ها و مصوبه‌های موجود احتمال قاچاق دام خیلی ضعیف است اما وجود دارد.

تشکیل ۷۳ پرونده قاچاق دام در استان

اصغر زاده از تشدید نظارت‌ها در شهرستان‌های نهبندان، خوسف و طبس خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری ۷۳ پرونده قاچاق شامل ۷۳۴ رأس دام تشکیل شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۳۰ رأس دام قاچاق با دستور تعزیرات کشتار شده است، افزود: بنا به اعلام سازمان دامپزشکی کشور، استانی پاک در بیماری‌های مشترک دامی هستیم که این امر نتیجه تلاش‌های نیروی انتظامی، دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات است.

وی بیان کرد: گزارشی پیرامون قاچاق دام به صورت سازمان یافته از خراسان جنوبی به کشورهای عربی نداریم.

کد خبر 4862683

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اصغرزاده اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی بیرجند انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه خراسان جنوبی قاچاق دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو