Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام، گفت: سامانه بارشی وارد شده به استان خطر سیلاب را به همراه دارد.

ساسان رستمی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، اظهار داشت: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده از امروز تا صبح فردا چهارشنبه چشمگیر بوده و خطر سیلاب را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه بارشی از ظهر فردا چهارشنبه از استان خارج می‌شود بنابراین لازم است در خصوص خطرات ناشی از سیل و سایر موارد ناشی از باران سنگین تمهید متقاضی به عمل آید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام، گفت: از آغاز بارش‌های روز گذشته تا ساعت۹/۳۰ صبح امروز بیشترین بارش مربوط به شهرستان بدره با ۹۶/۴ میلیمتر است و کمترین بارش نیز چمن باولی با نیم میلیمتر باران است.

رستمی بیان داشت: همچنین در این مدت ۲۲/۸ میلیمتر باران در فرودگاه ایلام ثبت شده است.

انتهای پیام /970821/و

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش ایلام سامانه بارشی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد

حسین یاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بارش‌های هفته گذشته و بازدید میدانی که از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نائین، نطنز، خور و بیابانک و مبارکه انجام شد، شاهد آبگیری اکثر سازه‌های آبخیزداری در این مناطق بودیم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در مناطق شمال و شرق استان بین ۲۰ تا ۶۲ میلیمتر باران باریده بود، افزود: میانگین بارش‌ها در حسین آباد آران و بیدگل به ۶۲ میلیمتر می‌رسید و در مناطقی چون روستاهای ابوزیدآباد، محمدآباد و فخره در این شهرستان بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر متفاوت بود که در همه این مناطق سازه‌های آبخیزداری عملکرد خوبی داشت و خوشبختانه از خسارت به مزارع کشاورزی، زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی پایین دست جلوگیری کردند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در پی بارش‌های هفته گذشته حجم زیادی از روان‌آب و سیلاب در سازه‌های آبخیزداری استان کنترل و بر اساس برآورد اولیه در مجموع ۳۰ میلیون مترمکعب آب استحصال شد.

یاری با بیان اینکه بارش‌های اخیر هیچ آسیب یا خسارتی به بندهای آبخیزداری استان وارد نکرد، گفت: متأسفانه سیلاب به مزارع کشاورزی زواره و حوضه حسین آباد و خور و بیابانک آسیب زده که البته این مناطق در سال‌های گذشته جزو حوضه‌های مطالعاتی ما برای اجرای سازه‌های آبخیزداری بود اما به دلیل کمبود اعتبارات عملیاتی نشد.

کد خبر 6089549

دیگر خبرها

  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان