Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر میزایی گفت: مردم باید بدانند نهاد های نظارتی پیگیر خواسته های به حق آنان بوده و با هرگونه احتکار کالا با جدیت برخورد می شود تا برخی افراد سودجو از این فضا سوء استفاده نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر میرزایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با تاکید بر اینکه با محتکران برخورد خواهد شد، بیان کرد: با توجه به جو روانی موجود در کشور و سوء استفاده جریانات معاند از این موضوع مردم برای خرید اقلامی چون مسک و ژل ضد عفونی کننده دست به داروخانه ها مراجعه می کنند که در برخی موارد شاهد عدم عرضه از سوی برخی افراد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم باید بدانند نهاد های نظارتی پیگیر خواسته های به حق آنان بوده و هیچ گاه اجازه نخواهند داد برخی افراد سودجو از این فضا سوء استفاده کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای مبارزه با احتکار ماسک و ژل های ضد عفونی، گفت: در راستای تقاضای شهروندان و به محض اینکه اعلام شد امکان شیوع وجود دارد و ماسک و ژل و اسپری ضد عفونی کننده مورد نیاز است، بلافاصله به این حوزه ورود کردیم و تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان با همراهی نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت معدن و تجارت از تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر زاهدان بازدید کردند.

وی ادامه داد: در همان ابتدا به چند مورد برخوردیم و مردم عزیز نیز تماس هایی با ما داشتند؛ تعدادی از داروخانه‌ها از عرضه موادشوینده و ضدعفونی کننده خودداری می‌کردند و بیش‌از 3هزار عدد ماسک مخفی شده از داروخانه های زاهدان توسط گشت های تعزیرات حکومتی کشف شد که ضمن برخورد و تشکیل پرونده در محل، کالاهای احتکار شده شامل ماسک و مواد شوینده بین مردم توزیع شد.

میرزایی با تاکید بر اینکه مردم نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند، اذعان کرد: مردم حتما به توصیه های پزشکی توجه کرده و اخبار را از مبادی رسمی دنبال کنند نه فضای مجازی و کانال های بی نام و نشان! چون در این فضا هیچ مبنای قانونی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید تنها آنچه مورد نیاز هست را خریداری کنند براساس گزارش تیم گشت مشترک، کمبود و در بسیاری موارد نبود ماسک در سطح داروخانه‌ها از مهمترین مشکلات در این زمینه است که دلیل اصلی آن نیز احتکار کالا توسط تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر و یا خرید بیش‌از نیاز توسط شهروندان می باشد که باید به هر دو موضوع پرداخته شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه نباید نگاه مردم نسبت به داروخانه ها تغییر کند، تصریح کرد: بخش اعظمی از مسوولان داروخانه‌ها انسان‌های شریف و مومن هستند و کشف ماسک احتکار شده نباید نگاه جامعه به این قشر زحمت‌کش را تحت تاثیر قرار دهد، مردم نیز در این زمینه باید به ما کمک کند و هرگونه تخلف را به ما گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است