Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر تبریز از پیگیری موضوع آلایندگی نیروگاه تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سونیا اندیش در جلسه هیئت رییسه شورای شهر موضوع آلایندگی نیروگاه تبریز و گزارشات رسیده در مورد استفاده این نیروگاه از سوخت مازوت و نگرانی های ناشی از آن را طرح کردم که مقرر شد موضوع از طریق استاندار محترم پیگیری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال‌هاست که شهروندان تبریزی و بخصوص ساکنان غرب تبریز از آلودگی ناشی از نیروگاه و پتروشیمی تبریز رنج می برند و بارها اعتراض خود را به این موضوع اعلام کرده اند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز نیروگاه شورای شهر نایب رئیس شورای شهر تبریز مازوت خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی نیروگاه تبریز پتروشیمی تبریز استاندار آذربایجان شرقی ترک آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد