Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:20:44 GMT

ابلاغ چک‌لیست پیشگیری از کرونا به تاکسیرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۳۱۱

ابلاغ چک‌لیست پیشگیری از کرونا به تاکسیرانی‌ها

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: راهنما و چک لیست پیشگیری از کرونا به سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل بار و مسافر، بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی با اشاره به نحوه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی اظهار کرد: دیروز جلسه‌ای برگزار شده است و امروز دستورالعمل آن را در اختیار این اتحادیه قرار گرفت، ما بر اساس چارچوب‌های وزارت بهداشت گام برمی‌داریم و در خصوص نظافت و ضدعفونی دوره‌ای اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت بهداشت در این خصوص دستورالعمل‌های لازم را در قالب راهنما و چک لیست ابلاغ کرد و این اتحادیه نیز متعاقباً نسبت به ارسال و ابلاغ آن به سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل بار و مسافر اقدام کرد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تعدادی از شهرداری‌ها اقداماتی در جهت ضدعفونی شدن فضاهای محیطی تاکسی‌ها انجام داده‌اند که با ابلاغ دستورالعمل این اقدامات علمی‌تر و کاربردی‌تر انجام می‌شود.

ضامنی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تاکسیرانی مبتلا به این ویروس شده است، گفت: تاکنون گزارشی درباره ابتلاء به ویروس کرونا در بین رانندگان تاکسی نداشته‌ایم و از امروز نیز اقدامات پیشگیرانه لازم بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت انجام می‌شود.

منبع: مهر

کد خبر 412251

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد