Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@19:14:23 GMT

بیش از ۵۰ مجروح در حادثه زیرگیری با خودرو در آلمان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۴۸۰

ساعت24-پلیس آلمان می‌گوید بیش از ۵۰ نفر در حادثه زیرگیری با خودرو در کارناوالی در این کشور مجروح شدند.

مسئولان امنیتی آلمان امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند در حادثه برخورد عامدانه خودرو با جمعیت حاضر در یک کارناوال در شهر «ولکمارسن» ۵۲ نفر مجروح شدند.

پلیس آلمان روز گذشته (دوشنبه) گفت راننده‌ای ۲۹ ساله خودروی خود را به کارناوالی در شهر ولکمارسن کوبید اما انگیزه وی از این کار هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «تی. آر. تی» گزارش داد پلیس آلمان امروز آمار جدیدی از مصدومان این حادثه زیرگیری منتشر کرد که بر اساس آن، از ۵۲ مجروح این حادثه، هجده نفر کودک هستند.

حال حداقل ده مصدوم نیز وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از رسانه‌های آلمانی نوشت: «شاهدان می‌گویند که به نظر می‌رسید شخص راننده، کودکان را هدف گرفته بود و با بیشترین سرعت به سمت جمعیت رانندگی کرد».

این حادثه در حالی روی می دهد که چهارشنبه گذشته یک فرد با تیراندازی به سوی دو قلیان سرا در شهر فرانکفورت دست کم ۱۱ نفر را کشت. اکثر کسانی که در این حادثه کشته شدند مسلمانانی بودند که سابقه مهاجرت به این کشور داشتند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت