Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: با افتتاح طرح های مسکن روستایی در دهه فجر امسال، ۸۹ خانوار روستایی مشتمل بر ۳۵۶ نفر جمعیت از مسکن مناسب برخوردار شدند.

«عزیز ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به بهره برداری از ۸۹ واحد مسکونی این شهرستان در دهه فجر در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح ها از سال گذشته شروع شده بود که در چندماه اخیر به پایان رسید و در مجموع برای آن، ۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان با بیان اینکه تاکنون بیش از هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سه بخش این شهرستان ساخته شده است، گفت: برای هر واحد مسکونی مزبور که امسال به بهره برداری رسید،  ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ۱۲ ساله با کارمزد، پنج ساله پرداخت شد.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه و رونق روستاها با اجرای طرح های هادی روستایی و با تخصیص اعتبارات ویژه انجام می شود، بیان داشت: با توجه به نیاز و اهمیت مسکن در زندگی همه اقشار مردمی خصوصاً جوانان، باید اقدامات در این زمینه سرعت بیشتری داشته باشد.

 

ابراهیمی با اشاره به سایر طرح های دهه فجر امسال این نهاد در شهرستان افزود: همچنین در اجرای طرح هادی، آسفالت ۹ روستا با صرف ۱۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار به پایان رسید.

 

به گفته وی اکنون ۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

 

مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان مسکن روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی