Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:50:49 GMT

جهانبخش: دوست دارم به بچه‌ها در ایران کمک کنم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۵۷۰

جهانبخش: دوست دارم به بچه‌ها در ایران کمک کنم

بازیکن ایرانی تیم برایتون عنوان کرد مهمترین هدفش در زندگی انتقال دانش و کمک به دیگران است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت تلگراف، علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی با هزینه ۱۷ میلیون پوندی به تیم برایتون پیوست که علی رغم اینکه گلزن برتر لیگ هلند بود، باید ۲۷ بازی و ۱۸ ماه صبر می‌کرد تا اولین گلش را برای تیم انگلیسی به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن ایرانی در تیم هایی نظیر نایمخن و آلکمار در فوتبال هلند نیز بازی کرده است. او درباره مهمترین هدف خود در فوتبال گفت: امیدوار هستم دانش و اطلاعاتی که امروز به دست می آورم را بتوانم در آینده به مردم و نسل بعد انتقال دهم. این بزرگترین دستاورد من خواهد بود؛ انتقال این تجربیات به افرادی که بضاعت مالی ندارند، بچه ها در ایران و یا باشگاه سابقم در ایران. 

بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: دوست دارم اینجا موفق شوم و به آینده فکر نمی کنم و مهم نیست. من دوست دارم هر روز بتوانم بهترین عملکرد خودم را در تیم برایتون نشان دهم و کیفیت بازی خودم را نشان دهم. من خیلی دوست دارم به دیگران کمک کنم. دوست دارم در پایان دوران فوتبالم به این خواست و مهم برسم که به دیگران کمک کرده باشم. شاید به یک نفر و شاید به پنج نفر. حس کمک کردن به دیگران را دوست دارم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا جهانبخش دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا فوکوئوکا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه ای که به میدان رفته، 6 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفتگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.

او درخصوص غذاهای ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذاها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذاهای مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه ای است.

زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهمترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهمتر است.

دیگر خبرها

  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش