Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی لیورپول از پیروزی سختی که برابر وست هم به دست آورد می‌گوید.
به گزارش آریا، در جریان پیروزی 3 بر 2 لورپول برابر وست هم درحالی بازی دنبال می‌شد شاگردان کلوپ عملکردی دور از انتظار را در ابتدای بازی از خود به نمایش گذاشتند و حتی چکش‌ها با اختلاف یک گل از قرمزهای آنفیلد جلو بودند ولی شاگردان کلوپ کامبک زدند و درنهایت بازی را بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مرد آلمانی در مصاحبه بعد از بازی خود از علل عملکرد ضعیف تیمش و همچنین برگرداندن بازی می‌گوید:
بازی را خوب شروع کردیم، گل اول به خاطر هوش بالای آرنولد به ثمر رسید. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که حتی سیستم اولیه تیم نیز در بازی به درستی به اجرا در نمی‌آید. در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های خطرناک‌تری را به دست آوردیم.
او در ادامه اضافه کرد:
گل دوم شرایطمان را سخت کرد ولی وجود هواداران، کمک بزرگی به ما بود. ورود چمبرلین باعث شد در خط حمله تنوع ایجاد شود و حملات متنوع تری را انجام دهیم. بعد از آن دو گل زدیم هرچند گلی که مردود شد بیشتر از همه دوست داشتم. اوکس وقتی وارد زمین شد، به خلاقیت تیم کمک کرد و دوندگی زیادی هم داشت. به نظرم عملکردش عالی بود.
مرد آلمانی درخصوص عملکرد آلیسون بکر در جریان بازی می‌گوید:
در دقایق پایانی مسابقه، آلیسون با یک عکس العمل زیبا و مهم باعث شد پیروزی را حفظ کنیم. مقابل وستهم به حد زیادی به مشکل خوردیم ولی شاگردان دیوید مویس عالی جنگیدند و نمایش خوبی داشتند.
او در ادامه اضافه می‌کند:
اگر وست هم بازی را می‌برد، رسانه‌ها ما را می‌کشتند اما الان صحبت از قهرمانی زود هنگام می‌کنند. تمرکزمان روی بازی بعدی است. بازی بسیار سختی مقابل واتفورد خواهیم داشت. وقتی برای فکر کردن به رکوردهایی که شکستیم، نداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلوپ وست هم وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم