Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین توکلی کجانی سه‌شنبه ۶ اسفند در حاشیه جلسه بررسی وضیعت کرونا در شهرستان اظهار داشت: هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس در شهرستان ری از سوی وزارت بهداشت اعلام‌نشده است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اقدامات ویژه‌ جهت پیشگیری از شیوع این ویروس خاطرنشان کرد: گندزدایی، کنترل ورود و خروج و سایر اقدامات لازم در مراکز جمعیتی پرتردد و محل مراجعه شهروندان انجام‌شده و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در همین راستا عمده برنامه‌های این آستان را محدود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همه اقدامات مربوط به ویروس کرونا با هماهنگی شبکه بهداشت می‌بایست انجام شود، اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی مردم در دستور کار همه دستگاه‌ها قرارگرفته است.

این مسئول با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهرستان ری تصریح کرد: در بیمارستان‌های ری تمهیدات لازم برای پذیرش افراد مشکوک به ویروس کرونا اندیشیده شده است.

وی با اشاره به احتکار و گران‌فروشی برخی افراد سودجو بیان کرد: در پی افزایش تقاضای مردم برای خرید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، دستگاه‌های مربوطه ازجمله اداره صمت و تعزیرات حکومتی با افزایش واحدهای گشت، اقدام به بازرسی مستمر از داروخانه‌ها و مراکز فروش می‌نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تذکرات و برخوردهای قاطع انجام می‌شود.

معاون استاندار تهران در پایان با اشاره به این‌که کمیته ویژه‌ای هر روز در محل فرمانداری ری تشکیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم ضمن حفظ آرامش خود، توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و اخبار مربوطه را از وزارت بهداشت و منابع موثق پیگیری کنند.

بر اساس آخرین آمار، ویروس کرونا تاکنون ۱۲ نفر را در کشور به کام مرگ کشانده است که از این تعداد، ۳ نفر شهروند تهرانی بوده‌اند.

شمار مبتلایان به این بیماری نیز در سطح کشور ۶۴ نفر اعلام‌شده است که ۱۳ نفر آن‌ها تهرانی هستند.

کد خبر 486895 برچسب‌ها كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران تهران استان تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف پراید و کامیون در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در قطب صنعتی شهرکرد باعث فوت ۱ نفر و مصدومیت ۳ نفر شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ایشان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات ۱ نفر در دم جان باخت و ۳ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903411

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!