Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:39:07 GMT

بازیکنان نساجی شارژ مالی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۳۰۶

بازیکنان نساجی شارژ مالی می‌شوند

عضو هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: قبل از عید نوروز، میزان پرداختی‌ها به کادر فنی و بازیکنان را به ۶۰ درصد می‌رسانیم و بعد از عید نیز تصمیم داریم ۲۰ درصد دیگر به آنها پرداخت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علیرضا اسدی، رئیس هیات مدیره باشگاه در حاشیه مراسم معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی اظهار داشت: یک معلم جای خودش را به معلمی دیگر داد و جا دارد از زحمات محمدرضا مهاجری تشکر کنیم، سلامتی او اولویت ما است و اگر وی در ادامه با تیمی قرارداد نبست از کمک‌ها و مشاوره‌هایش قطعاً استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کادر فنی خوبی آمده و محمود فکری هم تجربه و هم انگیزه لازم را دارد، شما بازیکنان وظیفه دارید بیشترین تلاش را برای بالا بردن ارزش افزوده خودتان و تیم داشته باشید. آقای امیری هم زحمت می‌کشند و انشالله با کمک هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

حمیدرضا بایندریان عضو هیات مدیره باشگاه در حاشیه مراسم معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی ضمن تشکر از زحمات محمدرضا مهاجری سرمربی پیشین این تیم گفت:در نخستین روز ماه رجب قرار داریم و از خدای متعال عاقبت‌بخیری را برای تیم‌مان مسئلت می‌کنیم، به آقای فکری هم خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم روزهای خوبی را با هم سپری کنیم.

وی افزود: شرایط نامنظمی به لحاظ مالی داشتیم اما پس از اینکه حدادیان مالکیت باشگاه را به‌عهده گرفت، با تمام توان معوقات قبلی را مدیریت کردیم.  از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند، سال اقتصادی خوبی نبود و ان‌شاالله سال آینده شرایط بهتری را مهیا می‌کنیم.

بایندریان در ادامه از قول حدادیان مالک باشگاه نساجی گفت: خبرهای خوبی داریم و قبل از عید نوروز، میزان پرداختی‌ها را به ۶۰ درصد می‌رسانیم و بعد از عید ۲۰ درصد دیگر نیز اضافه می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی

بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی روز گذشته خود مقابل نساجی مازندران یک پاداش ویژه دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه 50 با اخراج سروش رفیعی 10 نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد 56 امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش بردهای قبلی این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام