Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌هایی جداگانه پیروزی منتخبان لیست وحدت در تهران و ادوار راه‌یافته این اتحادیه به مجلس را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌هایی جداگانه پیروزی منتخبان لیست وحدت در تهران و ادوار راه‌یافته این اتحادیه به مجلس را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن نامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتخبان لیست وحدت در تهران به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری: خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم، سپاس‌گزاری می‌کنیم، این نعمت بزرگی است. بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند، چون می‌بینید که شرکت می‌کنند.

دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ ملت غیور ایران علی‌رغم تمام مشکلات معیشتی و تبلیغات گسترده دشمنان این مرز و بوم در انتخابات شرکت کردند و به نامزد‌های مورد نظرشان با سلایق سیاسی مختلف رای دادند.

در وهله اول به منتخبین «لیست وحدت» در حوزه انتخابیه تهران بابت فراهم شدن فرصت خدمت تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال برای آن‌ها آرزوی توفیقات روز افزون را خواستاریم.

حال که شما به عنوان منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی تحت عنوان «لیست وحدت» این سرمایه عظیم اجتماعی را بر دوش خود می‌کشید؛ باید ضمن محافظت از آن، با اقدامات انقلابی قدم‌های مثبتی برای بهبود وضعیت عدالت، معیشت و چرخه تولید کشور در حیطه وظایف خود که قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است بردارید.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در زمان‌های مختلف و به کرّات انتقاد‌هایی به ساز و کار‌ها برای رسیدن به وحدت نیرو‌های انقلابی داشت، اما ضمن همه این انتقادها، با در نظر گرفتن شرایط کشور و اهمیت حضور نیرو‌های اصلح و انقلابی در بدنه مجلس شورای اسلامی از وحدت نیرو‌های انقلابی حمایت کرد.

در همین راستا از منتخبان ملت انتظار داریم در خواب غفلت نمانند و از اکنون به فکر اصلاح ساز و کار‌های غلط باشند تا ان شاءالله افراد متخصص، کار آمد و انقلابی برای بهبود وضعیت کشور اقدامی موثر انجام دهند.

مجلس باید «در راس امور بودن» خود را باز خوانی کند و برای مشکلات اساسی که در کشور وجود دارد و مردم به امید بهبود آن‌ها به این لیست اعتماد کرده‌اند چاره اندیشی کند. ما نیز به عنوان فرزندان این ملت در دانشگاه‌های کشور پیگیر مشکلات مختلف مردم و مطالبات انقلابی خود از شما خواهیم بود تا بتوانیم قدم‌های مثبتی را برای سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی برداریم.

در این راستا اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی، آمادگی خود را برای کمک به مجلس یازدهم اعلام می‌داریم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این امر مهم و سرافرازی هر چه بیشتر کشورمان و بهبود وضعیت اقتصادی مردم دریغ نخواهیم کرد.

متن نامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به ادوار راه یافته این اتحادیه به مجلس هم به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب:
شما که مجلس شورای اسلامی هستید، یک نهاد انقلابی هستید؛ مجلس شورای اسلامی یک نهاد انقلابی و برآمده‌ی از انقلاب است؛ باید انقلابی عمل کنید، باید انقلابی باشید و بمانید.

جناب آقای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم شریف مشهد و کلات
جناب آقای جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شریف رشت
جناب آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم شریف فریمان و سرخس و بخش‌های احمد آباد و رضویه
جناب آقای محمود عباس‌زاده مشکینی، نماینده مردم شریف مشکین‌شهر
جناب آقای هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم شریف ملایر
جناب آقای علی جدی، نماینده مردم شریف شیروان
جناب آقای سینا کمالخانی، نماینده مردم شریف تفرش، آشتیان و فراهان

همانطور که مستحضرید ملت شریف ایران با وجود مشکلات مختلف معیشتی و اقتصادی که در این برهه درگیر آن هستند؛ پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب ماندند و با حضور در پای صندوق‌های رای، منتخبان خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند. اکنون که توفیق خدمت و این پشتوانه مهم نصیب جنابعالی شده، ضمن تبریک؛ برای شما آرزوی سربلندی و توفیق خدمت را از خداوند متعال خواستاریم.
رای مردم به نیرو‌های انقلابی، وظیفه سنگینی بر دوش تمام فرزندان انقلابی سیدعلی خامنه‌ای است و امروز باید با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی به سمت اصلاح امور و معضلات کشور حرکت کرد که از اولویت‌های اصلی رسیدگی به وضعیت معیشتی و ساختار اقتصادی کشور است.

در همین راستا باتوجه به حضور ۷ نفر از اعضای سال‌های گذشته جامعه اسلامی دانشجویان، امید است بزرگواران با تشکیل فراکسیون ادوار جامعه اسلامی دانشجویان زمینه فعالیت تخصصی، انقلابی و جهادی نیرو‌های حزب اللهی را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات فراهم نمائید.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیش از ۸۰ دفتر دانشگاهی در سراسر کشور آمادگی خود جهت کمک در مسائل گوناگون از کار‌های پژوهشی برای تصویب قوانین تا کمک به نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور را اعلام می‌دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان لیست وحدت انتخابات مجلس منتخبین مجلس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی؛ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در روزنامه همشهری نوشت، روسای جمهور در ادوار مختلف، سفرهای استانی به بخش‌های مختلف کشور را در دستور کار داشتند اما کلانشهر «تهران» به‌دلیل آنکه پایتخت و محل حضور وزارتخانه‌ها و مراکز دولتی است، هرگز جایگاهی در برنامه‌ها نداشت و از این‌رو شهرداری در همه ادوار تنها هزینه حضور دولت را پرداخت می‌کرد و در مواجهه با گره‌های موجود نمی‌توانست دولت را تمام‌قد با خود همراه کند که این روند مشکلات بسیاری را به تهران تحمیل کرد.
از سوی دیگر، شهرداری در برخی پروژه‌ها نیاز به همراهی دولتمردان دارد که هرگز از سوی دولت‌های گذشته عملیاتی نشده است. حضور شهردار تهران در هیأت دولت از همان روزهای ابتدایی رهاوردهای بسیاری برای شهر داشته ‌که یکی از آنها همراهی دولت برای انعقاد قراردادهای واردات واگن و وسایل حمل‌ونقل برقی و همچنین بازدید رئیس‌جمهور از جنوب پایتخت بود. روز پنجشنبه در یک رخداد کم‌نظیر، دولت سیزدهم تصمیم گرفت تا از بخش‌های مختلف جنوب تهران بازدیدی داشته باشد و طی دیدار با مردم، گره از مشکلات شهروندان باز کند؛ بازدیدی که برای نخستین‌بار طی ادوار مختلف انجام شده بود و شهروندان توانستند دغدغه‌های خود را با رئیس‌جمهور، وزرا و مدیران شهری به‌صورت همزمان در میان بگذارند. در این میان رئیس‌جمهور، وعده افتتاح چند مرکز درمانی و بیمارستانی را به مردم منطقه۱۷ داد؛ منطقه‌ای که در این زمینه دچار کمبود سرانه است. نوسازی بافت فرسوده نیز یکی از دغدغه‌های مردم در جنوب شهر تهران است که ارائه بسته‌های تشویقی و هماهنگی با شهرداری برای نوسازی در دستور کار رئیس‌جمهور قرار گرفت. مسئله کمبود برق و خاموشی نیز دیگر دغدغه مردم تهران به‌خصوص در فصل تابستان است که رئیس‌جمهور در این خصوص عنوان کرد: «با تولید ۸۰۰۰مگاوات برق، ناترازی رفع شده است.» همچنین بحث وجود بافت مسکونی در حریم ریلی راه‌آهن دیگر مطالبه شهروندان بود که دولت برنامه‌های خود را برای رعایت حریم ریلی و حل پلاک‌های مسکونی‌ تشریح کرد. در این دیدار خبری خوش به پایتخت‌نشینان داده شد: ۱۳هزار پلاک در منطقه۱۷ تهران و در محدوده تونل ریلی وجود دارد که به‌عنوان پلاک فرسوده هستند و درصورت موافقت هیأت دولت با امکان ساخت‌وساز، بافت فرسوده منطقه نوسازی می‌شود و امکان ساخت ۳۰هزار واحد مسکونی فراهم خواهد شد. وزیر کشور نیز به همراه مدیران شهری بازدیدی از عملیات عمرانی فاز دوم پروژه بزرگراه شهید بروجردی، ابرپروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) و شن‌چاله‌ها داشت که برای رفع معارضان پروژه بروجردی نیز دستوراتی از سوی وی صادر شد. همچنین بنا شد تا دولت طرحی برای انتقال بازار آهن شادآباد ارائه کند. صیانت از حریم پایتخت دیگر موردی بود که در این بازدید بر آن تأکید شده است. یکی دیگر از موضوعاتی که سال‌ها مردم منطقه۱۷ را درگیر کرده، وجود تیرهای برق معارض و فرسوده بود و حضور این تیرها باعث سختی رفت‌وآمد خودروهای امدادی می‌شد که رئیس‌جمهور دستور جمع‌آوری این تیرها را دادند. بازدید صورت‌گرفته در ششم اردیبهشت‌ماه، آورده‌های بسیاری برای پایتخت‌نشینان به‌خصوص مردم جنوب شهر داشت و به یاری خدا، گره مشکلات چندین و چندساله پایتخت ‌باز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد طی ادوار مختلف شهرداری این هماهنگی بین مدیریت شهری و دولت در نوع خود کم‌نظیر است و پیوند دولت خدمتگزار و شهرداری تهران با یکدیگر را می‌توان به‌عنوان مسیری برای بهبود چالش‌های موجود در پایتخت دانست که به‌عنوان یک الگو برای ادوار بعدی درنظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 847383 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهرداری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند